Vi elsker Norge, vi!

13242139_10157437101975355_500592576_o13242207_10157437101945355_1129068304_o13230812_10157437101905355_165621940_oGratulerer så mye med den STORE og morsomme dagen som var i går, alle sammen ♥ Hipp hipp hurra, for vårt flotte land, Norge. Elsker Norge vi!

Jeg skrev egentlig en post i går, men var så opptatt med å hoste 17 mai fest, så glemte og gjøre den ferdig! Håper dere hadde en fin feiring? Det hadde vi! MY GOD, så vi koste oss. Vi hadde nesten 30 stykker her på frokost, hvor alle hadde med seg hver sin rett. Det var litt av et koldtbord vi hadde på kjøkkenøya for og si det sånn. Kaker, forskjellige typer brød, frukt, kylling, laks, eggerøre, salater, salmalaks, pannekaker, kjøttboller, you name it – det var absolutt ingenting som manglet!

Her var det god stemning og høy partyfaktor, spiste god mat og koste oss. Været var jo helt nydelig også, heldige oss altså! I 14 tiden var det dags for å gå videre, og vi dro til taket på Steen & Strøm, som åpnet i går! Der hadde jeg reservert bord til oss ♥ Det var helt super stemning, masse flotte festkledde mennesker. For en dag! Etterhvert dro vi hjemover til oss igjen og fortsatte festen, haha! Ble en mini-tur på byen før jeg landet på hodeputa rundt kl 12. Lang dag!

13223410_10157437115585355_2121659740_o13235051_10157437115640355_251375755_oTok ikke så mye bilder i går dessverre. Var mer opptatt av gjestene, maten og Levi , hehe.. ♥ Men dere fikk jo sikkert med dere en hel del på snapchat, for de som følger meg der!

Har brukt hele morgenen på å rydde her, det SÅ IKKE UT når jeg våknet. Aiaiai, som dere sikkert så på snapchat. Makan, haha! Gulvene her er svarte, fordi de er så skitne, så nå må jeg snart hive meg rundt med moppen (selv om Gard allerede er i gang) Må hjelpe til! Vi sees ♥

13224310_10157437115370355_1271322358_o13241650_10157437115150355_643461713_oLevi synes det var veldig stas å feire 17 mai for første gang i går, hun koste seg og lekte sammen med lille Noah, så var hun flink og være hjemme alene etterpå. Gullet vårt ♥

16 kommentarer
    1. Lene !! Jeg har ikke ord, du er så vakker Misunner deg så ekstremt, hvis jeg bare hadde vært så pen som deg.. Må bare få sagt at du er fantastisk! Har lest bloggen din i lang stund, og har lagt igjen få kommentarer. Men dette må jeg bare skrive til deg Du virker så varm, og godhjertet. Du inspirerer meg ihverdagen, og er et kjempestort idol! Du redder dagen min, bare ved at jeg klikker meg inn på bloggen Takk for at DU deler på bloggen, du er AMAZING

      1. Snille Hanne. Tusen takk!! Så snilt sagt altså. Nå ble jeg veldig glad 🙂 Hehe, skulle ønske jeg kunne gi deg en stoooor klem akkurat nå! You made my day 🙂 Stor, goood klem til deg 🙂

    2. Hei Lene. Du er smell vakker, men du kler ikke at du lager trute munn. Ser det stadig på snap også. Du er finest når du er naturlig. Ikke fint med trute munn altså.

    3. Hei, jeg har et lite spørsmål angående Levi 🙂 Jeg har selv nettopp skaffet meg en nydelig valp, og lurte på hvordan og når du begynte med hjemmealene-trening? Min lille vil helst være oppå meg hele tiden om hun får mulighet, haha! Lurte også på om hun sover i egen seng eller i deres seng? Håper du hadde en super feiring i går 🙂

      1. ÅÅÅ <3 Koselig 🙂 Gratulerer så mye! Levi har alltid sovet på gulvet, det er det beste hun vet. Men hun sniker seg av og til i sengen på morgenen, og det får hun lov til 🙂 Må få kooose litt <3 Vi begynte å gå fra henne litt og litt. Typ 1 minutt, så 3 minutter, så 5 minutter, så 15, 20, 30.. Har brukt lang tid da.. Men det er verdt det, så føler hun seg trygg litt etter litt. Vi har henne på soverommet faktisk, hun elsker å sove der inne, så vi lukker døren når vi går, og da legger hun seg. Bedre det enn å la henne ha ansvaret for 120 kvm alene, det er ikke så bra. Etter en stund med øving på 30 minutter, begynte vi å gå fra henne 1 time, 1 time her og en time der. Så 1,5 time og så hoppet vi til 3 timer. Hun klarer seg helt fint. Vi filmet henne i begynnelsen slik vi så hvordan hun oppførte seg 🙂 Du må bare begynne med babysteps <3 KLEM og lykke til!

    4. Hei Lene 🙂 Litt off-topic, men jeg ser at du har vært en del i Barcelona og jeg trenger litt tips. Jeg og to venninner skal på weekendtur der neste helg, og jeg skal feire bursdagen min. Har du noen tips til gode, men rimelige restauranter med god mat og drikke hvor jeg kan feire bursdagen? Jeg lurer også på ang W og Great Gatsby. Jeg ser man må sette seg opp på ei liste, men må man det hvis man kommer tidlig? Great Gatsby ser ut som å ha et kult konsept for å ta noen drinker etter middagen for eksempel. Håper du kan hjelpe! Gjerne send svaret på email 🙂 Hege

      1. Hei! 🙂 Så gøy! Gled deg! 🙂 Great Gatsby har du jo en helaften. Med middag, drinker og show! Ellers er jo Eclipse på W hotel hyggelig for party etter middag feks 🙂 Middag på Ikabana anbefales, superkult sted! Du må nesten bare ringe Great G for å høre, tror de er ganske fullbooket, men sjekk! <3

    5. hei elsker bloggen din og dine kolleksjoner og alt egentlig! lurer spesielt på hvilken leppestift du bruker? og det hadde vært svært kult om du hadde kommet med en slags sminkeoversikt ogsånt : ) diggeræ

      1. Heeei <3 TAKK snille, du dette er Velvet Teddy Matte, min favoritt! Elsker den 🙂 Mac har så mange kule leppestifter <3 Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg