Vestlia Resort

Sponset behandling

♥ Åh som vi har kost oss idag! Først en times langrennstur med Poco i strålende sol. Deretter appelsin, sjokolade og te på terrassen før vi dro ned til Vestlia Resort for en deilig SPA opplevelse. Fy så deilig det var ♥ Ble værende der i over 3 timer vi, hadde ikke lyst å dra derifra- men måtte jo hjem til lille Pocovenn. Vestlia har et superfint SPA med basseng jaquzzi, kaldkulp, sauna og badstue i tillegg til deilige behandlinger. Jeg og Gard hadde 1 times massasje hver idag, og det var virkelig helt himmelsk. Det trengtes. Jeg tok full bodymassage, og var helt i himmelen etterpå. Fikk svømt en del, og tatt boblebad før behandlingen- det synes jeg alltid er så deilig. Så ble det boblebad igjen etter behandlingen også, følte meg som et nytt menneske etterpå. ( .. Også ble jeg ganske så søvnig også, hihi .. ) Virkelig balsam for sjelen. Anbefaler dere å ta en tur hit og NYTE.  Se så fint og delikat de har det ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg