Vertical bench

14971608_10158198113470355_503188511_oFargen på veggen heter Soft Mint – Flisene er fra Ulfven – Skyvedørene fra Garderobemannen – lampene fra Tom Dixon

Endelig begynner gangen min å ta form, har tenkt å fylle den med litt av hvert, og nå har jeg i hvertfall begynt! Denne nydelige, sjarmerende, kule benken passer så godt inn i gangen, til fargen på veggen, alt. Jeg er så fornøyd. Tusen takk til BySunde for denne nydelige benken ♥

14971017_10158198113485355_1898072533_o14975728_10158198113520355_603047678_o14907717_10158198113505355_1728323714_oDette er en bekjent av meg sin butikk, og hun har bare så latterlig mye fint, jeg blir helt matt. Det er godtebutikk dette for en interiørfreak som meg!

Benken finner dere her.

Ikke så ofte jeg har vist frem gangen, på tide det nå! Ønsker dere en deilig, avslappende søndag ♥

15 kommentarer
    1. Hei Lene 🙂

      Du har det så utrulig fint heime med deg! Måtte kjøpe samme potte og plante, den er så fin 😀 Lurer på korleis du har fått planten din så fin? Har du et tips?

      1. Hei, tusen takk 🙂 Ja, den potten er så fin, planten ligeså! Jeg vanner den annenhver uke ca! Og så må den endres litt på ift lyset, den strekker seg etter dagslyset nemlig. Så du må snu den litt innimellom <3 Stor klem

    2. Hei Lene! Mener å huske at du var ambassadør for Hexashop. Vet du om de har sluttet å produsere den ansiktstkremen i latte? Finner den ikke lenger…

      1. Hei! Ja, jeg har samarbeid med de! What? Er den ute av produksjon? Åh nei, jeg elsker jo den! Jeg fant den ikke jeg heller, på nettsiden. Du kan alltids sende de en mail og høre, godt mulig de ikke har den lengre 🙁 Så dumt!

      1. Hei, tusen takk 🙂 De er så fine! Den genseren er fra min egen kolleksjon for BIK BOK, så den tviler jeg dessverre på at du får tak i 🙁 Stor klem

    3. Hei Lene 🙂 Elsker interiør innleggende dine! Jeg ble så inspirert da du malte leiligheten din i minty breeze at jeg tok sats og malte stue, gang og kjøkken i samme farge. Jeg elsker fargen til stua, men har klødd meg litt i hodet over at den ble så mørk i gangen. Men så har jeg forstått i ettertid at du hadde ikke minty breeze iblant annet gangen. Vurderer å male gang og kjøkken i fargen du har i gangen og lurer på om du synes de to fargene sklir fint over i hverandre? Minty breeze og soft mint? Eller vil du anbefale meg å velge en annen farge til gang og kjøkken? Kom veldig gjerne med tips 🙂 hadde satt så pris på det 🙂

      1. Hei! Takk så hyggelig 🙂 Nei i gangen har jeg Soft Mint! Den er noen hakk lysere! Jeg er ikke så fan av Soft Mint om jeg skal være ærlig, synes den er litt sånn … Ingenring 😀 Om du forstår? Jeg liker Minty Breeze enda bedre. Du vil ikke kjøre blått på kjøkken da? 😀 Hvilken farge er kjøkkenet ditt?

    4. Tusen takk for svar 🙂 Stue, gang og kjøkken er malt i minty breeze. Elsker fargen, men synes den ble så mørk i gangen da det ikke er noe vindu der. også er leiligheten lagt opp slik at jeg tror det ser rart ut å male gangen i en annen farge og fortsette å ha kjøkken og stue i minty breeze. Føler gang og kjøkken må ha samme farge. Går inn på soverommet fra kjøkkenet, der har jeg fargen st. pauls blue ELSKER DEN! og gjesterommet er malt i fargen Oslo. Alle fargene er inspirert fra leiligheten din 😀 Bare digget fargene! hehe 😀 Men kanskje det kunne vært fint med grått i gang og kjøkken? Eventuelt hvis soft mint og minty breeze sklir fint over i hverandre, så går det fint at gang og kjøkken har et litt mildere uttrykk. Bare redd overgangen blir så stor at det vil se litt rart ut? at fargene ikke matcher hverandre? Men du synes overgangen da du hadde minty breeze til soft mint i gang så fint ut? eller ble det kræsj? =P Dette ble mye, håper du vil svare 🙂

      1. Hehe, skal vi se om jeg henger med her.. Om du skal ha grå må du ha en nøytral en som passer inn i fargene.. Men om du vil male om igjen, så tror jeg at jeg hadde tatt gangen i Soft Mint og kjøkkenet i Minty Breeze 🙂 Men nå er ikke jeg så glad i grå da 🙂 Soft Mint og Minty Breeze er suuuperfine sammen. Klem 🙂

    5. Hehe, ja det ble litt surrete det jeg skrev. Men tusen takk for svar 😀 og synes btw leiligheten din er råå stilig med de nye fargene også 🙂 Du er god på interiør! ha en fin kveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg