Verdens mykeste sengetøy

Hei fininger og god fredag ♥ Jeg koser med meg kaffe-latten min med kokos i (som alltid) og har en finfin start på dagen – dette blir en bra helg!

Disse knekkebrødene fra Samson er så gode ♥ Mmm! Frokost i helgen.. Nam!

I kveld blir det middag og hygge med gode venner og i morgen skal beste gullet mitt feires! Maria har bursdag hurra ♥ Men først er det siste innspurt med jobb og regnskap før helgen setter inn. Idag skimter jeg litt blå himmel her i Oslo- og det er lenge siden sist, så det gir en ekstra boost kjenner jeg.

Forrige uke ruslet jeg meg en tur på Illums, elsker å gå rundt i butikkene og bare titte, og kose meg med en kaffe på veien. Illums har så mye fint. Jeg var egentlig ikke på utkikk etter noe spesielt – bare skulle se litt da jeg kom over sengetøysavdelingen. Er det noe jeg setter stor pris på – så er det deilig sengetøy! ♥ Jeg ante ikke at Calvin Klein har sengetøy, men det er faktisk (med hånda på hjertet) noe av det MYKESTE jeg har ligget i. Det er i typ supermykt “jersey” som gjør at du omtrent ikke klarer å forlate sengen og dynen. Mmmm! Å legge seg nydusjet i det sengetøyet der er en drøm! Det finnes i flere farger – men jeg endte på grått. Kjøpte laken i går og det er like mykt og deilig som resten. Anbefales ♥ Jeg har også fått tips om at Gant har et helt sinnsykt deilig sengetøy, men igjen så er jo prisen sikkert det dobbelte.. Jeg holder meg til Calvin enn så lenge!


Som sagt så kjøpte jeg mitt på Illums, men de har det helt sikkert på nett også!

Et lite fredagstips fra meg til dere. Så vil jeg bare ønske dere en deilig helg, med masse kos og kjærleik ♥

3 kommentarer
      1. Jeg husker ikke, for jeg kjøpte det i 3 forskjellige omganger.. 🙂 Men det koster litt mer enn “normalt”.. Likevel overkommelig 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg