Verdens beste kveldsmat

Laget av verdens beste pappa.


ÅJAA – like god som den ser ut. (Den rosa er fra BIK BOK)

Nå sitter jeg godt benket i sofaen, klar til å innta nok en Gossip Girl episode. Kjenner igrunn jeg kunne trykt i meg hele kaken selv – ufattelig god! Og en fin avsluttning på en fin kveld.

Når det kommer til trekningen av Nelly konkurransen..
Jeg har valgt ut vinnerne, men venter på klarsignal fra Nelly, regner med jeg får svar imorgen. Poster vinnerne med EN gang jeg får svar fra de. Sorry sorry sorry at jeg må holde dere på pinebenken litt til. Men da blir det bare enda mer spennende!

God natt, sov godt og drøm søtt. Dere er fine.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg