VERDENS BESTE FØLJULSGAVE??

HYYYL! Jeg er i full ekstase!! Kom hjem fra jobb, og utfor leiligheten stod det en sort BMW X1, nesten helt NY, 2010 modell!!! IIIIIK!!! Ny bil, på en helt vanlig mandag, ikke har jeg bursdag eller noe – ble bare overrasket med en vanvittig fin bil, sånn helt uten videre! Hurrahurra! Vi har lenge snakket om at vi vil ha to biler, men aldri kommet så langt at vi faktisk har kjøpt en til. Så der ble jeg tatt på senga, gitt! GØY GØY GØY! Nå har vi ikke mindre enn to BMW’er! En i hvit og en i sort.. WIIII!! LOVE. 

Nå må jeg hive i meg litt pizza, så skal vi ut å prøvekjøre!! Den hvite bilen vi har, er bakhjulstrekk, så jeg setter meg fast overalt, hehe. Endelig firhjulstrekk! Hurrahurra!

Dere får se bilen etterpå! Skal ta masse bilder!


Happy face!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg