Verdens beste brød

GOD MORGEN herlige lesere, og GOD helg til alle dere fininger! Startet dagen med å bake brød, pakke og gjøre litt jobb, før jeg snart setter kursen mot Ålesund! Tenkte jeg skulle dele oppskriften med dere, så har dere noe å bake til helgen! Det ER så godt. Spesiellt nystekt med makrell i tomat. Perfekt frokost og kvelds! Dette brødet er uten hvetemel, noe som er perfekt for meg siden jeg får sååå vondt i magen av vanlig brød, uugh . . Men veldig glad jeg har funnet en erstatter!

  • 4 egg
  • 1/2 boks kesam
  • 3 ss olje
  • 1 ts salt
  • 1 ss bakepulver
  • 50 g linfrø
  • 60 g havrekli
  • 50 g sesamfrø
  • 50 g solsikkefrø

Bland sammen til en fin røre, og sett nederst i ovnen på 180 grader, i 55 minutter. Håper det smaker ♥ Vil bare si tusen takk for de fineste kommentarene på forrige post, så koselig at dere liker stemmen min, hihihii . . *Smigret* Og når man får så mye god tilbakemelding vil man jo bare mer, man blir jo så motivert. Dere er skjønne! Igår var vi forresten ute og spiste og koste oss på BAR Tjuvholmen. Og i den anledningen hadde jeg på meg min nye Never Denim t-shirt fra BIK BOK, ELSKER den. Stuuuuds! Tights BIK BOK / T-shirt BIK BOK / Sko Nelly Ha en deilig inngang til helgen! Så skriver vi i Åleby!  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg