Vel hjemme <3

Hei dere ♥ Da var ferien over for denne gang, Tulum er forlatt til fordel for Norge. Selvsagt alltid litt trist å reise, savner varmen, sanden, lydene – ahhh, har virkelig fått slappet av på turen og nytt til tusen ♥ Tulum er LIVET!! Har dessverre klart å fått i meg en bakterie som ikke har sluppet taket på 6-7 dager.. Heldigvis ikke kastet opp (det er det verste jeg vet) – men fått det på alle andre måter, haha! Aldri vært så mye på do jeg, nå er jeg så lei! Leeer av hele greia! Verste var faktisk når jeg kom hjem i går- har bare ligget under dyna med de verste krampene og bølgene med smerte, og løpt frem og tilbake på do. Imodium, idoform og væskeerstatning har vært redningen så akkurat nå føler jeg meg litt bedre, og da vil jeg gjerne dele noen deilige feriebilder med dere!

 

Har som sagt testet litt forskjellige hoteller denne turen, første Habitas (som er og forblir en favoritt) Mamasan, som dere har fått sett bilder av allerede. Kanaan er veldig kult, veldig sentralt og elsker at de har sånne “nest” som man kan ligge og sole seg i, borte fra alle andre. Bodde på Nomadé også, i en tretopp hytte, helt magisk! Og til slutt, på BE Tulum. Nå er det jo tredje gang i Tulum og jeg blir aldri lei – men om jeg skal velge tre favoritthoteller ut ifra service, rom, og område så er det BE Tulum på første plass, Habitas, og så Papaya Playa. Liker Nomadé også veldig godt.

Her er rommene på BE Tulum (Dette er Arena)

Frokost-området  Så deilig frokost med utsikt over vannet.

Og selvsagt soft-light utenfor rommet. Jeg elsker tiden når solen holder på å gå ned. Helt magisk!

Er ikke så mye å rapportere om annet enn at vi har trent, solt oss, syklet masse, spist deilig mat (litt lei guacamole og tacos nå må jeg innrømme haha) … Gått turer, vært på båttur, HERREGUUD jaaa svømt med SKILLPADDE i havet. Altså, det var helt magisk. Jeg valgte å kalle den for Fred! Så søt ♥ Shoppet litt, sovet, badet og ja – det man gjør på en avslappende ferie. JA! Så har jeg ikke gått glipp av en eneste soloppgang,. Elsker å starte morgenen med det på ferie!!

Så nå er jeg brun, bliiiid og har fått ladet batteriene (minus bakterien som har herjet da- men satser på den slipper taket snart.) Skal bli veldig rart å sminke seg igjen, tror jeg har hatt på sminke én kveld i hele ferien og det var på bursdagen min! Herlighet så fantastisk følelse.

FRED!  Restauranten på Habias er helt rå!

Her har dere litt av tretopp hytten på Nomadé.

Hørt at Meze skal være bra for magen – så da måtte jeg karre meg gjennom en for å ta knekken på bakteriene. (Hjalp litt, men smaker jo helt gruuuusomt)

Nå venter det så mye spennende her hjemme. Blant annet lansering av poden! Den blir litt forsinket  dessverre, krever litt når man er perfeksjonist skal jeg si dere. Men viktigere for meg at den blir tipp topp når jeg lanserer, så da får det bare gå litt ekstra tid. Så håper jeg våren titter frem snart, og gleder meg allerede til påske! Alltid noe fint å se frem til uansett hvor man er ♥

Ha en nydelig kveld, hjerter!

29 kommentarer
    1. Hei 🙂 Jeg var matforgiftet i flere måneder og da hadde jeg veldig god effekt av probiotika som du får kjøpt på Helsekost! Verdt et forsøk! God bedring 🙂

      1. Oh!! Det har jeg ikke testet. Da skal jeg sjekke det. Men matforgiftet i flere måneder???? Stakkars deg!!

    2. Ååå så fantastiske bilder! <3 Fikk veldig lyst til å reise bort til varmere strøk, men får nok heller fokusere på siste innspurt av masteren. Jeg og kjæresten var forresten dårlige på akkurat samme måte som du beskriver for to år siden i Kragerø (muligens etter å ha spist en raw-kake på en kafe. Verste jeg har vært borti! Hadde sterke magekramper i en uke og var mye på do. Ikke så veldig gøy når man er på en hytte med utedo, det ikke var wifi og lite på tv 😛 Haha

      God bedring 🙂

      1. Ouuuh det hørtes ikke noe digg ut nei! Aiaiai.. 😀 Stakkars dere. Forferdelig med sånn magegreier, blir helt tømt for energi! Lykke til med masteren <3

    3. Hvordan gjør du med internett i New York, hvor det ikke er wifi? Tenker det er veldig dyrt. Kjøper du en datapakker, eller? Håper på svar!

      Gleder meg til pod. Forstår at du vil ha den best mulig, så vi lesere kommer til å være tålmodige. Lykke til!

      1. Heia 🙂 Jeg kjøper simkort med amerikansk nummer 🙂 Mye billigere 🙂 60 dollar for en hel måned og da kan du bruke så mye du vil av data og ringe hjem til Norge gratis 🙂

        Hyggelig at du gleder deg 🙂 Takk Anita 🙂

      1. Ja de fleste jeg har er derfra. De er litt små, så ville gått opp. Jeg har M i overdel og S i truse 🙂 Brukes XS i truse normaltvis og har kunnet bruke S i overdel 🙂

    4. Hørres ut som dere har hatt en helt fantastisk ferie og såå fine bilder!Vakre vakre deg!!Masse god bedring og håper du snart er frisk og rask igjen!Ønsker deg en fin dag:)

    5. Den er såå nydelig den hvite maxikjolen du har på deg er det kjøpt i Mexico, eller er det noe jeg kan få tak i her?
      Du stråler som alltid, Lene

      1. TAKK <3 <3 Jeg tror ikke det 🙁 Kaya Tulum heter butikken, kaaanskje de har på nett? 😀 😀 <3 TAKK snille Hannah!

    6. Ser ut som tidenes ferie, takk for at du deler 🙂
      Gleder meg til poden dun slippes, regner med vi kan forvente høy kvalitet og som alltid gode fornuftige ord.
      God bedring 🙂

      Du ser forresten helt rå ut på bildene og kler den naturlige looken kjempebra!

      1. Så hyggelig at du synes det <3 Jeg gleder meg selv 🙂 <3

        Takk takk – heldige meg så har så fine og gode lesere! Ha en nydelig dag 🙂 <3

    7. Du er vakker som du er uten mye sminke 🙂 Nydelige bilder, håper magen din har blitt bedre! Energi klem til deg ❤️

      1. Heia, den er fra en butikk i Tulum som heter Kaya.Tulum på instagram <3 Kanskje de selger på nett 🙂

      2. Kan du skrive under på bildene hvor antrekket er fra?? Gjør det på alle bildene du legger ut. Mange fine bilder!:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg