Vel fremme

Tjoho fra Kroatia! Her er det BARE VELSTAND. Vi har det rett og slett som plommen i egget. Perfekt! Flyturen gikk strålende, og jeg kan ikke få sagt hvor deilig det var å kjenne varmen slå mot meg når jeg kom ut av flyet. Kroatia er virkelig vakkert, helt annerledes enn vanlige charterplasser. Frem til neste lørdag bor vi i leilighet et lite stykke fra Trogir sentrum, 30 m fra stranden. Og utsikten fra terrassen er nydelig. Ahh, ferie. Vi kom frem rundt klokken 8, og har allerede fylt opp kjøleskapet, og spist deilig middag. Det er så utrolig mye folk her. Og SÅ varmt!! Lovelovelove. Ingenting å klage på. Ihvertfall ikke noe å klage på når det kommer til reisefølget. Verdens søteste par :* Og mat, mat, mat. Førsteinnrykket med tanke på mat, var ikke dårlig det. Biff… Mmm. Legg merke til kjøkkenet, i bakgrunnen. SMILE! Kaver meg bortover steinene, MED Jeffrey Campbells. Heh, jeg må le av meg selv. Vi skulle bare på butikken ned i gata, så jeg orket ikke skifte fra flyturen. Men det skulle jeg angre på i senere tid, siden butikken vi skulle på ikke hadde noe utvalg. Da måtte vi ut og lete. Så ja.. 15 minutters gåing med Jeffreys på småsteiner, hurra! Men, det gikk så fint så. Men har lært. Kroatia nå Lene, Kroatia. Kjærleik :* Nå skal vi sette oss ut på terrassen, skravle, nyte utsikten og en kald øl. Feriemodus. Imorgen venter mange nye inntrykk. OG stranden! Smask fra varmen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg