Veien til et sunnere hår

Annonse

Okei girls, let’s talk about hair! Jeg har alltid farget, stripet, bleket, hatt extensions og alltid styrt mye med håret mitt. Og det har helt klart gjort at jeg har slitasje, det er absolutt ingen hemmelighet. Og mange av dere er vel i samme situasjon? I fjor bestemte jeg meg for å hel bleke håret mitt, og til tross for at jeg fikk advarsler om ikke og gjøre det, så gjorde jeg det likevel. Jeg er litt sta sånn sett, når jeg først bestemmer meg for noe, SKAL det skje, hehe.

I etterkant av dette har håret mitt dessverre (for min egen del) blitt veldig slitt! Og ikke bare slitt. Men det knakk rett av på toppen. Ja ja, sånn kan det gå da, når man tar litt ufornuftige valg. Venninnene mine og jeg har hatt det mye gøy på min bekostning for det er klart at når store deler av håret ditt knekker rett av, er det ikke veldig lett å hanskes med. Uansett hvor mye hårprodukter man bruker, vil det jo ikke ligge. Så en periode stod det faktisk rett opp! Jeg kunne ikke ha hestehale engang, og hairspray var bare helt fullstendig utelukket for da så det jo enda verre ut, hehe. Jaja, vi har fått oss noen latterkuler på grunn av dette. Men det er utrolig frustrerende også, og nå er det på god vei til å vokse ut igjen. Dessverre tar det jo veldig lang tid, og jeg sliter faktisk litt når jeg skal style det, fordi toppen er kortere enn resten.

Her ser dere hvor mye av mitt eget hår som knakk rett av!

Det har vokst ut mye, men jeg vil gjerne ha fortgang i det slik alt mitt eget hår kan bli klippet til samme lengde, og være like tykt. Og da trenger jeg noe som kan hjelpe meg litt på veien.

Jeg har veldig god erfaring med Swiss Clinic sine serum, som jeg tidligere har brukt. Både til øyevipper og bryn, det er produkter som virkelig har fungert. De siste 10 dagene har jeg brukt Swiss Clinic sitt hårserum. Et serum jeg drypper i hodebunnen én gang om dagen. Dette er en behandling som skal gjøres fra 2 til 4 måneder. Jeg gleder meg veldig til å se hvordan det fungerer. Man merker jo etterhvert om det blir tykkere, og det er jo en enkel sak å huske i hverdagen. Bare og gjøre det til en rutine man legger inn når man pusser tennene og tar av sminken på kvelden.


Noen sliter med av-knekt hår, som meg. Andre med hårtap ifb graviditet og den type ting. Man mister jo hår hele tiden, både når man dusjer, og når man børster seg, og når man har extensions, samt gjør fargebehandlinger. Så serumet hjelper jo til å forhindre hårtap, og gjøre håret tykkere og mer levende.

Serumet koster normaltvis 690,- men med denne koden ; HAIR200LO får dere 200,- i rabatt – her. Man kan også kjøpe to serum for 790,- her. Swiss har resultatgaranti,så om dere ikke skulle bli fornøyd med produktet – får dere pengene tilbake.

Serumet påføres sånn ; Drypp noen dråper i hodebunnen en gang om dagen, børst gjennom det å la det tørke av seg selv. Dere kan se video av påføringen og lese mer om produktet her.


♥ God klem

 

12 kommentarer
    1. Oj, kanskje jeg burde prøve dette. Tror alle har godt av et slikt produkt, hehe.. Med tanken på føning, rettetang og andre behandlinger håret vårt går gjennom så trenger håret vårt mye næring. Takk for tips 🙂 Kom gjerne med ny oppdatering på hvordan du syntes det fungere etter 2 mnd.
      Ser ut som sommeren er kommet til hovedstaden også, her i Bergen skinner solen og gradestokken viste i dag 20 grader, det er deilig det <3 Man bli jo så godt humør av dette været 😀

      1. Bare hyggelig Lisa 🙂 <3 Det skal jeg absolutt gjøre!!:-) Er veldig spent! OI så herlig! Ja, her også er det helt nydelig. Blir superhappy, våkner tidlig og har masse energi. Ha en fin dag <3

    2. Åhh, føler med deg! Akkurat det samme skjedde med håret mitt under en mislykket hjemmebleking i 2015… Jeg hadde hanekam i laang tid, og det er først nå at håret har vokst seg ned til skuldrene

      1. Hehe, altså… Alt som kan hjelpe til at det vokser raskere ut! 😀 Tar sin tid. Men så har man lært da 😀

    3. Hei Lene. Jeg synes det er litt rart at du reklamerer for et produkt som du kun har brukt i 10 dager? Det står på hjemmesiden deres at man bør bruke det i 4 mnd før man ser noe resultat. Videre står det på hjemmesiden deres at “Våre produkter er testet og bevist effektive i flere kliniske studier”. Hvor kan man se disse studiene? Hilsen Hege

      1. Hei Hege! Jeg tester det, så kommer det nytt innlegg når testingen er gjort:-) Det kan du helt sikker få svar av Swiss Clinic på om du spør. Klem!

    4. Hej Lene.

      Har spurgt et par gange men aldrig fået svar. Hva er det for en type extensions du har? Jeg er super misundelig på at det er så sygt fint og ser ud til at være så enkelt at skjule. Med mange kan man ofte se så let at de har extensions (inklusiv mig selv), så er meget interesseret i hvilket type extensions du bruger og hvordan de sidder så du kan lave så fine frisure uden at man kan se håret under? 🙂 <3 Kram

    5. Hei!

      Har du noen tips til produkter for å få håret til å vokse fortere evt pleie knekt hår? Sliter med å style det knekte håret mitt og det er så himla slitsomt:(

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg