Veet’s testpanel

Annonse
♥ Veet har nå kommet med en ny hjemmevoks : Veet Easy Wax. I den forbindelse får jeg velge ut 10 lesere som får være med i Veet’s testpanel. Alle vil få tilsendt et kit, som dere tester hjemme. Jeg skal også teste dette selv. Alle må ta bilder o.l av testingen / produktene og sender dette inn til meg sammen med deres erfaring med Veet Easy Wax. I uke 24 / 25 må jeg ha fått alle tilbakemeldingene, og i uke 28 vil jeg legge ut min vurdering samt deres, så vil jeg også bruke deres bilder til å lage kollasjer som vil bli lagt ut her på bloggen. Er ikke det gøy? ♥ Synes dette blir en litt sånn søt – og typisk jentegreier. Så er det jo gøy å se hva alle mener om produktet istedet for hva jeg synes alene. Litt info om produktet : Dette produktet gir samme resultat som i skjønnhetssalongen Sparer både tid og penger ved og gjøre dette hjemme Fjerner hår fra roten ved første påføring Effektiv på hår ned til 2 mm Passer til alle hudtyper, også sensitiv pga den inneholder bivoks Huden holder seg myk i 4 uker Les mer om Veet Easy Wax her. For å delta : Legg igjen en kommentar Husk emailadr Konkurransen varer en uke, og de utvalgte vil bli kontaktet pr mail Håper dere vil være med på dette, tror det blir kjempegøy! – LYKKE TIL! – 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg