Veet’s test panel part two

Annonse

G O D  MA N D A G S  M O R G E N ♥ Er dere klar for en ny uke? Det er jeg, med masse jobb- og gøy på planen- dette blir en spennende uke!  Starter mandagen med en liten anmeldelse til dere, husker dere tilbake til Mai, da jeg etterlyste et testpanel som skulle teste Veet sin nye voks? Vel, det har både jeg og to av dere lesere gjort nå ila sommeren, og her resultatet, og våre meninger rundt det nye produktet til Veet.  Dere kan lese om Veet her. ♥ Først og fremst litt info om selve produktet : Dette er en elektrisk voks, som varmes opp gjennom å sette kontakten i veggen. Den skal gi like bra resultat som i skjønnhetssalongen. Man sparer tid- og penger på å gjøre dette hjemme.  Fjerner hår fra roten ved første påføring. Effektiv på hår ned til 2mm. Passer til alle hudtyper, også sensitiv- da den inneholder bivoks.  Huden holder seg mye i 4 uker.  ♥ Sånn går man frem for å bruke produktet : Først og fremst må den varmes opp- i bruksanvisningen står det 20 minutter- men maks oppvarmingstid er 40 minutter. Hun på Cubus, hvor jeg kjøpte produktet- sa at man måtte varme opp produktet i 40 minutter, og det hadde hun fått beskjed om i ettertid fra leverandør. Så dette er viktig å ha i bakhodet. Når voksen er ferdig oppvarmet, skal man ta voksrullen ut av beholderen. For voksing av feks ben (som jeg har tatt for meg i denne testen) skal man påføre voksen i hårenes groretning, altså fra kne til ankler. Så legger man en strimle med papir over voksen, strammer huden til og .. Drar til. Det er alltid like gøy, eller hva?  Når man er ferdig å bruke voks, skal man gå over med en Perfect Finish våtserviett eller babyolje på baksiden av en brukt papirstrimmel. Kan være lurt å skylle huden i kaldt vann om den er litt rød og irritert (noe som forresten er helt vanlig) ♥ Min anmeldelse av produktet :  Først og fremst synes jeg elektrisk oppvarming av voks er genialt. Husker før da jeg holdt på å varme den i varmt vann- tok en evighet før den i det hele tatt kunne brukes. Aldri vært borti elektrisk oppvarming på voks før, så det synes jeg er kult. Produktet er lett og hanskes med, og det blir lite søl- man har ganske god kontroll på situasjonen føler jeg, hater når alt bare blir et mess rundt meg.  Som sagt, så fikk jeg nå vite at man måtte varme opp produktet i 40 minutter for at det skulle fungere, noe jeg har gjort. Voksen er lett å påføre med “rolleren” og ganske mye mer genialt enn en sånn ispinnesak man ofte bruker, så tommel opp for det!  Jeg delte opp i områder på beina, og tok en og en stripe med voks, før jeg la stripsene med papir over, og dro av (oppover, viktig viktig..) Skal faktisk innrømme at jeg ikke synes det var så veldig vondt som jeg hadde trodd, men det kan jo ha med og gjøre at hårene på beina ikke var så lange når jeg vokset. Og man har jo forskjellig smerteterskel.  Til min skuffelse, forsvant det ikke mye hår første gangen. Men, her må man ha tålmodighet (ikke min sterke side.. Hehe) Man er ikke vokseekspert etter et drag med strips altså, det skal være sikkert. Men, jeg fikk det til! Wohoo, man må bare gjøre det riktig, ha på nok voks, gni stripsen godt nok oppå voksen, og dra raskt nok av.  Alt i alt synes jeg produktet er veldig bra, og anbefaler det videre til de som foretrekker voks foran høvel! Det er et veldig godt alternativ. Selv, er jeg nok av den alt for utålmodige typen, og barberingen må skje raskt i dusjen, så jeg tror nok jeg sverger til høvelen en stund til. Men likevel – et veldig bra produkt. ♥ Jentene sine anmeldelser av produktet : I testingen har jeg fått med meg to søte jenter, Malin og Marianne- og de har sendt sine anmeldelser til meg som jeg gjerne vil dele med dere.

Malin har også laget et eget blogginnlegg om dette produktet, som dere kan lese her ♥ Er det noen her som er fan av voksing foran høvel? Og har dere testet produktet? Litt gøy og høre deres meninger også. 

2 kommentarer
    1. Vurderer å kjøpe denne, men hvordan er temperaturen ved oppvarming? Kan man begynne å bruke voksen rett etter at den har blitt varmet opp i 40 minutter? Er jo såklart redd for brannsår her! 🙂

      1. Hei, åh det husker jeg ikke! Er så lenge siden jeg kjøpte den nå.. 😀 Men det kan du lese om bakpå <3 Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg