Vaskedag!

Våknet tidlig, og bestemte meg for å sette inn kruttet på todolisten min som bare har vokst seg større, og større de siste dagene. Har jobbet i 4 timer nå, og listen er … TOM!! Utrolig digg. Effektivitet må være mitt sterkeste kort. Så nå skal jeg faktisk bruke noen timer på å vaske hele leiligheten, rydde og lage system hvor det trengs. Det skal bli utrolig deilig og få ferdig til helgen ♥ Så tenker jeg å overraske min kjære når han kommer hjem fra jobb, vi har nemlig vært sammen i et halvt år idag, så det må jo selvfølgelig feires!! Og jeg elsker jo å overraske, så det blir koselig.  Vaskekona! Jadda, jeg er klar ♥ På med musikken på full guff og frem med utstyret. 

Joggisen er fra BIK BOK ♥ Startet forresten det nye året med et utrolig spennende møte, og Styleway er klar til nye utfordringer til høsten av. Nå skal jeg bare jobbe på frem til lanseringen er klar- og det er SÅ spennende at jeg nesten ikke kan vente. Gleder meg ufattelig mye til å dele dette med dere. Har bestemt meg for å stenge styleway om én uke fra idag, altså torsdag 16. januar- og har mitt aller siste sluttsalg nå. Lageret er nesten skrapet, så det er ikke mye igjen, men fortsatt litt. Frakten er gratis- så det er bare å handle i vei om dere vil ♥ Alt er nedsatt 70-75 %.. Returneringstiden er 2 uker, og etter det er Styleway By Lene Orvik historie. Jeg har fått til mye, lært enda mer- og uten denne erfaringen hadde jeg aldri fått til det jeg har fått til nå. Nemlig de nye planene. Man lærer når man går, og nå er motivasjonen på TOPP!  Her er litt av utvalget hos Styleway.no – og disse plaggene kan du handle HER. Så vil jeg bare takke dere for at dere har vært trofaste kunder av Styleway i over ett år nå! Takketakk ♥ Grå kjole / Beige maxikjole / Beige kjole / Beige topp med åpen rygg / Lilla skjørt / Grått skjørt 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg