Vårrengjøring og nytt til garderoben


Clean : Warm Cotton Clean : Shower Fresh ♥

Disse pafymene har jo vært i vinden lenge, men jeg har bare ikke makket meg til å kjøpe de enda. Været idag har inspirert meg til å kjøpe meg deilige vårting både til parfymesamlingen og til garderoben. I tillegg til jobb, har jeg også fått gjort vårrengjøringen her hjemme, ommøblert etc. Så deilig her hjemme nå. Gleder meg til å lage god middag, og slappe av sammen med min kjære ikveld. Med god samvittighet, og lukten av ren leilighet.  Har våget meg inn på både rosa og blåtoner i innkjøpene idag. 

Zara : Hvit bukse Acne : Tshirt BIK BOK : Bluse Zara : Skjørt Zara : Lysrosa bukse Er ikke det blå skjørtet bare nydelig? Jeg falt pladask for det. Synes det er greit med litt sånne plagg nå som vi skal til Dubai, kan jeg ihvertfall dekke meg litt til på kveldene når vi skal ut å spise. Kjolene tror jeg kanskje blir igjen hjemme, ellers så kombinerer jeg det med lange jakker slik det ikke blir så nakent. Gleder meg utrolig mye til å kombinere dette lyseblå skjørtet med hvit og brunt. En liten sneekpeak :
♥ Noe dere likte? 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg