Varmer opp til syden

God kveld koselige mennesker! Idag har dagen gått i ett, kom ikke hjem før nå. Jobb, og deretter har jeg vært hos Hilde på Hendrix for å heise opp festene mine, og da blir det litt ekstra skravling i tillegg. Så koselig att! Tiden flyr så fort, og allerede på lørdag drar vi avgårde til varmere strøk. Og siden jeg var alt for sent ute til å bestille Victoria Secret bikinier, har jeg vært på H&M idag, og kjøpt de to fineste jeg har sett på lenge. ÅH, fargene ! Fine ikke sant? Brillene er også fra H&M. Bikiniene koster ca 228,- pr sett. I tillegg har jeg vært og handlet inn litt andre freshe farger til turen, farger som er så fine når huden blir sommerbrun! Alle tre fra BIK BOK. Jeg gleder meg sånn til å ta i bruk den grønne buksen! Den skal kombineres med de nye spisse skoene mine fra Nelly. Allerede planlagt, hihi. Nå lager jeg tacoskjell med kyllingkjøttdeig og avocado – og resten av kvelden går til litt pakking, og papirarbeid. Planen var å jogge, men nå er det blitt så mørkt så da tør jeg ikke. Haha, paranoideLene? Jakke Zara // Topp Gina Tricot // Sko Nelly (utsolgt) // Resten fra BIK BOK Nå må jeg konsentrere meg om matlagingen her, jeg ikke svir maten. Nytter ikke å springe frem og tilbake mellom stekepannen og mac’en . .

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg