Valgets kval

Nå har vi vært og handlet mat, og jeg har laget salat med kylling og bacon (ble så hektet på den sist gang, mm.. ) Så har jeg fått shoppet litt, og jeg har til og med vært og tatt synstest! Tar meg selv veldig ofte i å anstrenge meg når jeg sitter foran pc’en eller når jeg ser tv, så det var på høy tid med en sjekk. Det viste seg at jeg var litt langsynt og hadde skjeve hornhinner.. Buh.. Men, det betyr at jeg endelig kunne få meg briller – hehe.. Ja, jeg vet jeg er rar. Men jeg har på en måte alltid ønsket meg briller. Ikke briller til pynt, men bare briller.. Ja… Men som den ubesluttsomme jenta som jeg er, klarte jeg ikke helt å bestemme meg for hvilke briller jeg skulle velge. Og det første jeg tenkte på da var : Hei, hvorfor ikke spørre mine kjære lesere? Hyggelig å høre deres meninger også! Jeg heier egentlig litt på brillepar nr 1. Men – som sagt. Klarer ikke helt å bestemme meg. Hjelp? Nr 1                                                       eller                                Nr 2? Litt shopping. Ah – jeg kan ikke få nok av sterke farger fortiden! Beige maxikjole fra BIK BOK / Orange neglelakk fra Cubus / Ringer og orange shorts BIK BOK / Rosa og orange kjole H&M Nå skal jeg hoppe i dusjen, for om noen timer skal ut sammen med jentene! Jippi! Ha en fin kveld, hjerter.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg