Valentine konkurranse AVSLUTTET

HAPPY, HAPPY VALENTINE til mine fine lesere! Måtte dere ha en romantisk kjærlighetsdag :-* Synes jeg er flink til å varte dere opp med konkurranser for tiden, blir dere ikke litt ekstra glade i hjertene deres da? Jooo, det tror jeg nok dere blir :-* Denne gangen kårer jeg to vinnere som kan få velge seg ut ett plagg hver fra ShopCameo.no Ett av disse plaggene kan bli dine! Det du trenger å gjøre er : – Like facebook – siden deres HER – Legge igjen kommentar i kommentarfeltet mitt om at den er likt – Husk å legge igjen mailadressen din. – Vinneren vil bli kåret søndag 19 februar. Happy valentine, og LYKKE TIL!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg