Vakkert

Igår var vi på biltur sammen med våre to bestevenner, Henriette og Egil. Det er nok den fineste søndagen jeg har hatt på lenge. Vi dro på en 6 timers lang til til vakre Geiranger. Blir ikke øynene lykkelig av et sånt syn, så vet ikke jeg. Som et eventyr. Ah – jeg er stolt av å være norsk. Anbefaler alle som bor i “nærheten” og som aldri har vært der før, å ta seg en tur. Det ble noen stopp på veien, og til slutt endte vi opp i Geiranger sentrum. Se så utrolig koselig.. Her kunne jeg gått i all evighet. Føltes ut som vi ble stilt tilbake i tid. Herlig følelse. Skulle ønske jeg levde i gamle dager.. Vi nøt herlig middag ved bryggekanten i solskinnet.. Og selvfølgelig falt valget mitt på deilig fiskesuppe.. I heart you guys. En herlig dag. Viktig å gjøre sånne ting i blant også. Andre som har vært i Geiranger?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg