Vackra Sthlm

For en skjønn dag vi har hatt idag! Vi spente på oss gode sko, og gikk i 4 timer. Tror vi har vært de fleste plasser idag, så mye fint å se. Stockholm er virkelig en vakker by! Så sjarmerende. Minner litt om Palma når man kommer til Gamlastan synes jeg, elsker de små trange gatene med brostein. Avsluttet dagen med lunsj og vin i solen i Skybaren med nydelig utsikt, herlig! Ble litt shopping idag også, så nå har vi vært på postkontoret, her må vi sende hjem litt . . Hihi. Her er litt bilder fra vakre byen. Hallo ja – sitter du der og dingler med beina? Ser jo helt sykt ut! Men Rolf Ivar har sett hvordan man gjør dette på TV, bare fjusk og fanterier, men utrolig kult! Dette skal jeg begynne med i Oslo. Idag kastet jeg på meg noe høyst komfortabelt, og det angrer jeg ikke på. Ingenting er bedre når man trasker rundt i store byer . . Antrekk BIK BOK // Solbriller Le Specs // Smykke Dorothy Perkins Hotellet Anbefales. Ligger veldig sentralt. Også finnes det deilig spa avdeling med utendørsbasseng, wi! Spørs om det må prøves imorgen. Kanskje. . Får jo nok av dager å bade på i Maldivene da men, kniiis. Nå skal vi freshe oss opp litt, og ut på middag for to! Sthlm by night here we come. Håper dere har en knall lørdagskveld.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg