Vacay mode

Uten navn-8God tirsdag fra fantastiske, solrike og varme Ibiza ♥ Den følelsen av å våkne opp her, åpne gardinene å se ut på de deilige omgivelsene. Her skal vi kose oss gløgg helt til neste onsdag! Vi kom frem i natt, så det var helt himmelsk å treffe hodeputa, tror jeg sovnet på flekken.

Jeg og Renate bor på et superfint hotell i Playa D’en Bossa, Hotel Garbi. Så fint uteområde, fine rom, rett på stranden, og veldig sentralt. Midt i smørøyet! Nå har vi spist frokost, og idag skal vi kun flate HELT ut, gud som jeg gleder meg til det. Koble av hverdagen og nyte ferien. 

Uten navn-5
Uten navn-7-2Uten navn-9Uten navn-6  Kimono H&M | Briller H&M | Sandaler Birkenstock

Jeg inntar vacay mode nå, og en stund fremover. Prøver å oppdatere dere vanlig om jeg har mye å dele, men dere vil nok for det meste bare få én oppdatering daglig, noe jeg håper på forståelse for. Dere må bare følge meg på instagram : @leneorvik og snapchat : leneorvik – hvor jeg kommer med hyppige oppdateringer!

Stoooor solskinnsklem fra meg til mine fantastiske lesere ♥

23 kommentarer
    1. Hei Lene 🙂 Hvordan har spraytanen fra forrige uke holdt seg? Ble du skjoldete i det hele tatt av den? Vurderer å ta før avreise selv.

    2. ååå herlig, du må kose deg masse 😀 Jeg lurte på noe ang kosthold. Du spiser jo få måltider men altid san at du blir mett. Jeg har altid likt best å spise få måltider san ca tre iløp av dagen frokost, lunsje og middag. Og av å til litt frukt eller en skyr imellom men det er skjeldent. Dette funker for meg. Men andre har komentert at de synest jeg spiser for få måltider. Og at det er feil slik jeg gjør det. Men så skrev du at du går ca 4 til 5 timer mellom hvert måltid akkurat slik som jeg liker det selv. Og du har jo fått hjelp av en ekspert. Så da kan det ikke være noe galt med den måtten jeg gjør det på? Eller hva tenker du? Blir veldig irritert når de komenterer og sier at jeg må spise oftere. Da får jeg uansett bare mage knippe for jeg er jo mett veldig lenge. Hadde satte veldig pris på svar fra deg;)

    3. Det virker som om du tror at om du ikke legger ut flere innlegg om dagen om hvor deilig du har på ferien , og nok en gang viser hva du har spist eller har hatt på deg, så går verden under for mange av leserne dine;)Slapp av. Du kan egentlig la være å blogge i det hele tatt. Jeg tror ikke folk skal gå bananas på grunn av det:)

    4. Dette såg helt magisk ut, så herlig! 🙂 Nyt det til det fulle, kos dere gløgg ihel og ta den ferien du trenger. Det er helt forståelig 🙂

    5. Hei Lene.Vi er på Ibiza hvert år så skal komme med noen tips. Gamlebyen er utrolig koselig, Marinaen i Ibiza by er blitt super fresh er noen bra resturanter der (Lio er litt som Wallemans bare større og Cappuchino kul bar med fin utsikt,har helt ok mat der) , ta båt ut til Formentera og gå/sykle til enden av øya og spis lunsj på Juan Y Andrea det er så bra mat (anbefaler å bestille bord)Solnedgangen er magisk på Ibiza, anbefaler Sunset Ashram (et stykke med taxi men så god mat og stemning) Eller dra til Cafe del Mar:) Kos deg masse vi skal nedover om 2mnd.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg