Vacay favo’s

Hei, GLADE mandag! Våknet til sol og herlig temperatur i dag, og fikk kickstartet dagen med kardio på trappemaskinen etterfulgt av time med PT’en min. Nå har Helen ankommet Oslo og om noen timer setter vi oss på flyet til azurblått hav, energirike solstråler og ferske crossianter ♥ Nå jobber jeg på spreng for å bli ferdig med alt jeg skal før vi må løpe til flytoget, men heldigvis kan jeg bruke timene flittig til jobb på flyet også! Denne uken skal jeg nemlig dele mitt prosjekt med dere, som jeg har jobbet med siden i høst! Men først må jeg komme i mål med alt som skal gjøres. Gleder meg til å dele dette med dere, er så innmari kjekt når dere alltid er så positive og støttende! Tenkte å vise noen få favoritter som jeg har pakket med meg i kofferten til turen. Bare en liten kort snutt, men mange fine ting jeg håper dere blir inspirert av!

Noen få favoritter i kofferten ♥

Skjorten & skjørtet fra siste klipp er fra H&M og solbrillene er fra Prada. Mine favoritter er øredobbene fra H&M, så skjønne! Hva likte du best?

Vi skrives fra Rivieraen! Suss

4 kommentarer
    1. Hvor/hvem nettsted bruker du til å finne de fantastiske hotellene du alltid bor på? Hvordan søker du deg frem? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg