Vacation – yes please!

Nå ligger jeg på solsengen ved bassenget på hotellet og koser meg! De andre er og svømmer/trener og er flinke! Jeg var borte der en tur tidligere. Litt sløv med treningen selv idag- men unte meg en fridag. Gikk meg heller en tur borti byen og fikk handlet inn litt ting som vi manglet. Været her er amazing! Tipper rundt 28 grader og strålende sol! Deilig og få en pause fra maling, støv og oppussing kjenner jeg. Men har allerede begynt å glede meg til fortsettelsen, hihi. Det er jo så spennende! Men i mens- skal jeg kose meg med Crossfireserien, musikk i ørene, sol på kroppen, bading og energi!

Så utrolig spent på disse bøkene ift Fifty Shades, har hørt de skal være bedre… Suss fra solen til alle dere!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg