– Utekos –

Åh, varmelampe, ullgenser, ullsokker, pledd, stearinlys, duftlys, rødvin, en bok og en stykk kjæreste ♥ Oh yes – terrassen er endelig klar for høstkos og sene kvelder. Gledes! Etter 2 dager med maling og alt for mange timer med tørking er endelig terrassegulvet ferdig. Skulle jo være flink jente å ta ut alt selv, og overraske Gard- meeeen, det viste seg og ikke være så lurt. Vi har nemlig en toseter som er litt stor, ikke så veldig tung men vanskelig og hanskes med for en på 164cm som ikke er så veldig sterk, haha. Så ble selvfølgelig noen riper her og der i malingen. Great! Men, det skal jeg hive meg irundt å male over med én gang, så blir det ordnings. – Her kommer litt bilder –
Møblene her er fra FineDesign – Putene fra Home & Cottage – Lykt Kremmerhuset – Kubbelys Ikea – Ullbrikke Hay – Pledd Ikea – Lyskuler Ikea – Oliventre + krukke Floriss

De lysene gjør ikke så mye nytte av seg i dagslys selvfølgelig, men på kveldstid er det så fryktelig koselig der ute, skal få tatt noen bilder i kveldslys og. Kjempekoselig stemning, lun ♥ 
Kurvstoler Ikea – Bord Home & Cottage – Skinn Illums Bolighus – Pledd Ikea – Kurven er jeg usikker på, jeg husker faktisk ikke i farten. På denne siden av terrassen har vi ikke gjort så mye enda, bare tatt det vi har hatt- og gjort det beste ut av det. Synes det ble koselig likevel. Inn til høre her, har vi grillen. (Den står inne enda siden jeg ikke tør å flytte den ut selv. Les : Riper i malingen …… Hehe ) Før – og etter malingen.

Selvfølgelig mye finere struktur i treverket som kommer godt frem med beis, men fargen er absolutt MYE bedre, og passer veldig godt til resten av leiligheten, veldig fornøyd med resultatet.  Terrassen er ganske stor, men veldig smal- så det er jo begrenset hva man får plass til. Men synes vi har fått utnyttet den godt så langt.  Nå skal jeg hive meg i rundt her, og få gjort alt jeg skal idag. Senere skal vi på Findings Festival på Bislett, gleeeder meg masse. Spesielt til Lemaitre, Kygo, Avicci – ja .. Egentlig alle. Tusen takk til BURN som skaffet meg premiumbilletter ♥ (Sponset) Og om det er noen av dere som har to premiumbilletter og selge, eller kjenner noen – si ifra! Har to venner som trenger.  Hva synes dere om terrassen da? 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg