Utekontor

Hurra! 22 august, og ikke snev til høst her i hovedstaden. For et fantastisk deilig vær vi er, heldige er vi! Og i den forbindelse har jeg bestemt meg for å ha utekontor i solen idag. To fluer i en smekk, solings og jobbings. Klager ikke! Igår var vi i Drammen i 3 timer, og har funnet drømmefargene til kjøkkenet vårt, herlighet det er så spennende! Og jeg blir så hyperaktiv, haha .. Fargene vi går for er lyst og mørkgrått, vi skal ha kjøkkenøy med stekeplater på – og det kommer til å bli fantastisk lekkert, og minimalistisk / nymoderne. Akkurat sånn vi vil ha det. Wræl, kan jeg klare å vente…? Tar forresten over om 8 dager! Kan ikke tro det. Dette blir så gøy! Man må bare benytte seg av fineværet så lenge man har det ♥ Red lipstick on a thursday? Ja, hvorfor ikke? Det er jo snart helg! Ellers, så var jeg så heldig og få starte dagen hos Artesia SPA på Majorstuen. Åh, det var helt nydelig. Gått og drømt om ordentlig massasje så lenge nå. Og det var virkelig NYT! Lenge siden jeg har slappet så godt av. Full kroppsmassasje, og alt man trenger er å ligge der og bare slappe av en hel time! Var helt i ørska etter behandlingen, så benyttet meg av boblebadet de har, og ikke minst graits solarium. Fin start på dagen, og nå har jeg massevis av energi til jobbingen jeg må få unna! Jente som koser seg i deilig morgenkåpe! Viktig og lytte til kroppen av og til, ta litt vare på seg selv og ha litt me-time! Anbefaler både massasje og hudpleie hos Artesia, og bestille, kan dere gjøre ved og kontakte Line på Artesia : [email protected] Den hvite paljettjakken har forresten endelig kommet ut! Og dere finner den her ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg