Ute med jentene

Igår hadde vi jentene en helaften. Vi startet med jentefilm, hvor 1 av 4 fulgte med. Jeg var ikke den ene, siden jeg sovnet. Det var igrunn en meget interessant film, men jeg var rett og slett utslått, så det gjorde seg med en “liten” powernap. Deretter laget vi taco og så hadde vi en aldri så liten jentefest her i leiligheten. Alltid koselig med jentefester. Høyt nivå, dansing, kakling og latter – koste meg så mye!! Det ble en liten tur på Mabou i Bogstadveien, før vi vendte nesen hjemover igjen. Avsluttet en fin kveld med taco-nattmat. Mmm. Idag reiser jeg hjem igjen. Jeg og Rolf Ivar skal på kinodate ikveld – på Hodejegerene, det gleder jeg meg til. Imorgen får jeg besøk av bror og en kompis som skal overnatte. De skal på kamp på søndag, og trenge en plass og sove. Tar imot med åpne armer, jeg! Kjekt med besøk. Kvir meg litt til å fly alene, men det skal nok gå bra. *Bank i bordet* Noen bilder fra kvelden igår. Fine jentene! Anne Sissel, Cathrine, Solveig og Henriette Se så fin! Klipt seg også. Fint ikke sant? Nydelige Malene mi, som forresten også har klipt seg! Kjolen er det Henriette som har sydd! Flinke jenta :* Sko // Jeffrey Campbell En meget vellykket kveld sammen med fantastiske venninner. Glede i livet :* Ha en fin fredag, alle!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg