Ute i solen

Idag var jeg våken klokken 05.30! Og jeg var faktisk ikke noe særlig trøtt heller, sikkert mest fordi jeg visste at jeg kunne krype opp i sengen og falle tilbake til drømmeland kort tid etter. Andreas måtte på jobb på Molde jazzen klokken 08.00 og måtte ta bussen som gikk klokken 06.00, og da måtte jeg selvfølgelig være snill storesøster og kjøre han til bussen. Det var det minste jeg kunne gjøre. Så med joggedressen, solbrillene og håret på halv 8 (nei jeg mener halv 6) satte vi oss i bilen. Merkelig hvor stille denne byen her er så tidlig på morgenen. Det var ikke èn sjel å se. Men bror kom seg trygt på bussen, og jeg kunne synke ned i den myke madrassen igjen. Ble vekt for halv annen time siden, og har igrunn lurt litt på hvordan jeg skal tilbringe min første ferie dag. Uten å faktisk være på ferie. UVANT. Men hei! Jeg fant svaret : Tenk at solen tittet frem, etter at jeg har sett ihjel værmeldingen i flere dager nå. Det var jo meldt regn? Men hurra! Jeg klager ikke. Solstrålene må gjerne titte frem og brune kroppen min litt. Åååh, så herlig!! Meg i telefonen med bestis Helen. Har jeg forresten sagt at jeg muligens skal på roadtrip? Jadda, jeg og venninnene mine holder på å planlegge litt nå, vet ikke helt hva vi finner ut. Men, det spørs hvor solen titter frem. Dit solen drar, drar vi, Så enkelt! Så.. Hvor går turen? Molde, Trondheim, Bergen, Lillehammer, Oslo, Bodø? Det er jo fantastisk mye å velge i. Så lenge man har bil, godt humør og gode venninner –  så har man allerede satt grunnlaget for en perfekt roadtrip!! Ah – NYT DAGEN dere! Dette er hva jeg kan kalle en PERFEKT start på ferien! Kom med forslag da vel ??? Vi trenger noe gøy å gjøre!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg