Ut på tur!

Hei dere fininger. Jeg er altså så heldig! Med så mange positive, flotte og støttende lesere – alle tilbakemeldinger i forhold til podcasten betyr så mye for meg ♥ I morgen kommer ny episode. Episode 1 del 2 ble egentlig innspilt i januar – men når jeg hørte den på nytt forrige uke kjente jeg at jeg holdt igjen, jeg turte ikke å “spill the bean” som jeg burde. Jeg gikk ikke i dybden, som jeg burde. Derfor dro jeg med meg Maria (som er gjest) til Universal og spilte den inn på nytt. Den opprinnelige episoden var 53 minutter, den nye episoden ble 2 timer og 7 minutter – det sier litt om hvor mye mer som måtte frem. Denne har vi måttet dele opp i to deler så dere ikke skulle bli helt sprø av å høre på! Så del 2 kommer i morgen – her forteller jeg om relasjonen jeg var i først hvor jeg var STUP forelsket! Og endte opp med at jeg måtte gjøre det slutt med en jeg faktisk så en fremtid med, men måtte innse at det bare ikke gikk. Det var tøft og føltes meningsløst, men det måtte gjøres. Håper dere vil høre på ♥

Anyways – over til dagens innlegg. Jeg tenkte å oppdatere litt på turer jeg liker å gå i marka. Er så fantastisk vær om dagen og jeg ELSKER jo å være ute!

Jeg pleier å gå denne ruten : Frognerseter til Ullevålseter og deretter til Sognsvann. Sist vi gikk hadde vi med nystekte rundtstykker, brunost, jordbærsyltetøy og te. Da ble det innlagt pause på Ullevålseter. Brukte ca 3 timer – så fantastisk tur!

I helgen gikk vi fra Frognerseter og til Fuglemyrshytta og deretter til Sognsvann via Vettakollen. Fuglemyrshytta er så hyggelig! Den er ikke åpen – men så fint å sitte utenfor. Her hadde vi også med oss lunsj ♥ Anbefales!

I går gikk vi fra Sognsvann til Store Åklungen (et vann) Litt vanskelig å forklare denne ruten – men vi endte opp på en holme i hvertfall. Gikk en stikkvei opp til skogen! Gikk deretter gjennom skogen og balanserte på stein for å komme oss over vannet og over til holmen, og der fant vi et superkoselig sted å sitte helt ved vannet hvor vi kunne grille, kjenne solen i ansiktet og bare NYTE. Alle disse turene gjør på et eller annet vis at vi alltid er ute i 5-6 timer. Helt nydelig og noe av det beste jeg vet!

Jeg skal prøve å gå den turen igjen i morgen om jeg får tid, da kan jeg lage en liten reiserute til dere om ønskelig! ♥ I går pakket vi med oss pølser, speltlomper, løk og krydder! Så digg lunsj i solen.

12 kommentarer
    1. Hei
      Kunne du skrevet en innlegg om turklærne du går med, favoritter osv osv? du ser alltid så fresh på tur

    2. Hei:) lurte på hvor kjolen din er fra den du har på deg på instagram, lang med blomster, ser ut som den kan vær fra bytimo? du er en super inspirasjon. kunne du ha laget en innlegg med kjolen som man kan bruke i bryllup? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg