Ut på tur!

God mandag alle vakre lesere  ♥ Idag reiser jeg til Larvik, og blir til imorgen kveld. Jeg kan desverre ikke si hvorfor, for det er heeeeemmelig . . Hihi, gleder meg til å kunne fortelle dere hvorfor etterhvert, for det er supersuper spennende, og jeg gleder meg ihjel! Har ganske tight timeplan disse dagene, men skal prøve å være flink på oppdatering likevel. I natt skal jeg sove over på Farris bad, ah – deilig! SOM jeg gleder meg. Idag har jeg tatt i bruk det nye smykket jeg fikk i gave fra to skjønne jenter, det er fra Zara – elsker det. Gir meg skikkelig vårfølelse. Springcolours! Love it. Det er så fresht. Håper dere får en kjempefin start på den nye uken! Det har ihvertfall jeg hatt så langt. Skrives fra Larvik senere ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg