Ut på tur

Happy wednesday alle! Nå har vi nettopp spist en bedre hjemmelaget middag, idag ble det biffsnadder med ris og frisk salat til. Ellers har jeg hatt en knall dag på jobb idag, og nå er det helg for min del! Ah, jeg skal innrømme at jeg har det ganske fint. Imorgen reiser jeg til Oslo! Wiiii, jeg elsker Oslo av hele mitt hjerte. Jeg og girlsa skal på Nelly fest på La Belle, gleder meg veldig til det. Levi’s shorts (501) / Topp BIK BOK / Sko Bare sko / Jakke Zara / Veske Modekungen Blir forøvrig i Oslo helt til mandag. ÅÅh som vi skal kose oss! Bestis Malene har også nettopp flyttet til Oslo, så det skal bli stas og besøke henne. Håper på fint vær da. Typisk at når jeg først skal til Oslo, da blir det dårlig vær. Vi får krysse fingrene! Rolf Ivar kommer også nedover på lørdag, og da skal vi henge sammen med Henriette og Egil, og alle de andre kjekke menneskene vi kjenner i Oslo. GLEDE. Nå har vi besøk av svigers her, så jeg får legge fra meg pc’en og være litt sosial. Så blir det en tur på posten for å hente kjolen min som kom idag, og resten av kvelden blir det tv titting og pakking! Håper dere har en fin onsdag? Kisses

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg