Ut på ski – alltid blid

Idag har jeg vært og gått ski sammen med Anette-Marie og kompisen hennes Trygve, og det ble hele 15 km på oss! Hoho, så ikveld skal jeg gå ut med god samvittighet. Så utrolig deilig å bruke frilørdagen til noe fornuftig, lett å bli sittende inne på mac’en.. Ihvertfall for min del. Flere som kjenner seg igjen? Ingenting er som frisk luft, godt selskap og norsk natur. Skal fint innrømme at etter 5 km, var både jeg og Anette-Marie ganske så gåen, så da var det opp med sjokoladen fra lommen for å få energi til de siste 2,5 km opp til Ullevollsæter. Og når vi endelig kom ditt opp var det duket for både pølser og kake for å fylle på med nok energi til veien ned igjen, og det gikk unna så det suuuuste. Deilig med en 3-timers tur idag. Rød i kinnene har jeg blitt også idag. Herlig! Two happy girls! Nå har jeg og Malene spist middag, og skal til å ta på oss finstasen, ikveld er det jenter, og vin og KOOOOS! Gleder meg :-* Kos dere !

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg