Ut på eventyr /

GOD MORGEN! JIPPI! 9.plass idag, og 12354 lesere! THUMBS UP! Nesten 25.000 treff bare igår, jeg er så GLAD!

Nå er jeg faktisk straks på vei til flyplassen. Jeg skal ut på eventyr sammen med en blogger til! Vi skal være reportere for de som jobber med Sjokoladeprinsen, om dere har hørt om den sjokoladen? Stikkord : SUNN sjokolade! Wii. De har lansert en ny blogg, sjokoladeprinsessen.blogg.no – som vi skal skrive i løpet av de neste dagene! Dette tror jeg blir en fantastisk opplevelse. Litt utadæsjæl – siden jeg fikk bekreftet i 23-tiden igår kveld at jeg skulle dra. Men jeg er klar jeg!

Vi skal b.l.a på Moods of Norway Fashion show ikveld, og imorgen skal vi opp i Holmenkollen, hvor vi skal fly med helikopter over arenaen, HJEEEELP – men fy så gøy det blir!

Dere blir selvfølgelig med! Oppdaterer dere senere.


Fra BIK BOK

Suss & klem

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg