Ut i stormen

Huset rister, men det stopper ikke meg! Baileys i glasset, kjolen på og straks klar til julefeiring sammen med verdens beste jenter. IH, som jeg gleder meg til å gå ut på bygda igjen, alt for lenge siden sist nå! Er så kos og møte alle igjen, jenter og gutter fra barndommen. Blåse får det bare gjøre, vi får holde oss fast i hverandre og håpe det går bra, knisknis. Idag er det forresten gjenbruk av kjolen jeg ikke helt klarer å legge ned i kofferten helt enda .. Asos kjolen i mitt hjerte. Love love love it, skulle ønske den fantes i 10 forskjellige farger, da skulle jeg har – ALLE. Håper dere har det fint på 2 .juledag. Hvilke planer har dere for kvelden? Julesuss :*

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg