Ut i skauen

Igår var vi invitert på grillvorspill i en utestue, og godtroende som vi var – tok vi på oss kjoler og høye hæler. Planen var jo byen etter hvert. Vi trodde vi skulle være i en hytte ute i en hage. Vel, sånn var det ikke. Vi ble geleidet ned en lang vei, ned en lang sti, gjennom masse gress og busker (med høye hæler) og til slutt, så endte vi opp inne i en skog nede ved havet. Inni grønneste skauen skulle vi holde til. Følte oss en smule overpyntet kan du si, hehe – men vi lo godt også. Det er jo typisk av guttene og ikke informere oss jenter om sånne ting, så vi hadde på oss litt feil klær for den type vorspill. Men, vi fikk oss en god latter, og hadde det så utrolig koselig. Heldigvis hadde jeg tatt med meg en tykk jakke og et pledd, så det så ikke så dumt ut som det kunne gjort, hihi. Nå har jeg nettopp vært ute og gått tur med lille voffsen, som forresten måtte klare seg alene noen timer igår. Vet jo at hunder er vant til sånt, og at de tåler det – så lenge de har fått gått tur og luftet seg først – men jeg hadde så dårlig samvittighet. Tenk og gå fra en sånn søt liten skapning. Oh, it break’s my heart. Men, det var et gledelig gjensyn da jeg så henne igjen. Dette hadde jeg på meg i skauen igår.. Kan dere tenke dere? Kjole (brukt som topp) fra BIK BOK / Skjørt fra Cubus / Belte BIK BOK. Ja, det var litt flaut og komme så pyntet i skogen. Jeg var heldigvis ikke alene. -Gjorde dere noe gøy igår? PS! Jo flinkere dere er og kommentere, jo flinkere blir jeg til og oppdatere. 🙂 Ikke sant? Don’t forget.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg