Ut i Oslo by.

Jeg gleder meg, begynner å bli en liten stund siden sist. Så nå tar jeg med meg sprudlevannet mitt, hopper i høye hæler og gjør meg klar til en morsom kveld i Oslo by..

Jeg hadde jo pakket kun hverdags og hytteklær, så det var ikke mye party å finne i kofferten min.. Heldigvis hadde jeg "by accident" slengt oppi leopard kjolen, så da ble det den i kveld også da.. Hehe. Orket ikke noe shopping likevel, da bilen til stakkars Henriette og Egil bestemte seg for å streike da vi skulle kjøre til Oslo. Så da blir det gjenbruk i kveld. I tillegg har jeg ingen jakker med meg, så da blir det jaggu meg silkeskjorte i kveld også.. Merkelig hvor glad jeg er i de..
Vi får de forresten inn igjen på Bik Bok, men i andre farger! Mørk blå, brun, lys rosa og en farge til jeg ikke husker.. De er ikke helt identiske, men veldig veldig fine!


Jada, fra Bik Bok såklart … Hihi.

Idag tenkte jeg at jeg skulle drasse med meg kameraet på byen, sånn jeg kan dele kvelden med dere! Jippi.

I morgen står vi (forhåpentligvis…) tidlig opp for å kjøre hjem til Ålesund. Da er det tilbake til jobb i 2 uker, før det er duket for MEXICO – hurra!

Ha en perfekt kveld hvor enn dere er!

-Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg