USA & faux fur

GOOOOOOD HELG fine folk! Håper dere har en fin inngang til helgen. Jeg står på kjøkkenet og lager fylt paprika med tacokjøttdeig og ost. Med fetaostsalat og tortillachips til . Aldri laget det før, så dette gleder jeg meg veldig til å smake. I tillegg har vi vært på butikken og handlet en stor godteskål til kvelden, så vi skal ha ordentlig kosekveld underteppe med stearinlys, god mat, godteri og mye kos på tv. Imorgen tidlig er det tilbake til hovedstaden igjen, og jeg gruer meg ihjel til å sette meg på et fly igjen. Men … Man MÅ bare face the fear, ellers så blir man liksom litt … Stuck. Jeg skal klare å overvinne flyskrekken nok engang, og fiftyshades + spillelisten min skal hjelpe meg. Her er uansett dagens antrekk. Topp & jakke BIK BOK / Shorts runawaydreamz / Sko Jeffrey Campbells / Veske cubus Dagen idag har forresten bare gått i jobb, jobb, jobb, trening, en tur i banken og litt jobb til. Nå tar jeg helg. Ihvertfall litt. Håper dere koser dere ikveld!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg