Update

Stikker innom for å si hei til dere! Idag har vært en svært spennende dag! Jeg har hatt mitt første “oppdrag” som programleder. IIIH – skikkelig gøy var det! Jeg hadde mitt første intervju i et sommerprogram vi skal ha. Gleder meg til å se resultatet. Så idag har jeg virkelig fått prøvd noe nytt. Loving it. Sååå glad! Dongeri jakke BIK BOK / Skjørt Selfridges Kom nettopp inn døren hjemme, vi venter middagsgjester om 30 min. Heldigvis er det Rolf Ivar som står for maten idag, siden jeg jobbet litt senere enn vanlig. Så da rekker jeg kanskje og freshe meg litt opp til kvelden. For da venter dette .. Oh joy. Er det ikke deilig å ha den følelsen av at man kan kose seg med god grunn? Fornøyd med dagens innsats, så nå blir det “feiring” med gode venner. Mange herlige folk som er hjemme på tur nå. LIKER. Ønsker dere en herlig onsdag videre. Kos dere ! SMASK

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg