Undertøys-favoritter

Annonse i samarbeid med MyMuse – rabattkode LENE20 gir dere 20% på alt fra MyMuse frem til julaften. (De har så mye fint!)


Jeg er så fan av fint undertøy – dette er noe jeg alltid prioriterer å ha i skuffen. I svart, hvitt og rødt, litt nude og av og til litt grønt. Jeg liker å føle meg litt ekstra fresh – og undertøy får meg til å føle meg litt finere. Jeg handler mye undertøy fra utenlandske nettsider, men nesten aldri her hjemme i Norge. Da er det min redning at MyMuse har så mye fint, jeg har masse undertøy fra de fra tidligere ♥ Jeg liker undertøy som har det lille ekstra, samtidig som jeg også elsker å kjøre på med enkelt bomulls-undertøy som er litt mer sporty når jeg bare vil være komfortabel hjemme. Jeg har vært så heldig å få velge meg ut 5 favoritter fra MyMuse og det passer meg perfekt nå før jul, og til nyttår og – NYTT ÅR.

Denne kimonoen har blitt en MUST have siste dagene, og jeg kommer nok til å bo i denne i julen – så jeg advarer dere på forhånd at dere kommer til å se mye til denne.

Kiminoen får du her ♥

Rødt undertøy er bare superhot og ekstra fresht, elsker at det popper! Dette er nok en av favorittene, liker trusen veldig godt, og bh’en sitter som et skudd.

Bh hertruse her

Så har vi den varianten her – jeg elsker bh’er som skiller seg litt ut fra resten. Detaljene med blonder og perler er bare helt nydelig. Måtte faktisk ha det i både svart og hvitt. Trusen har SÅ fin passform, og bh’en er superkomfortabel på.

Hvit bh – Truse

Svart bhTruse

Får aldri nok av svart undertøy, og synes dette settet var supercoolt! Jeg liker alt som ikke er standard, og helst uten puter i. Jeg liker at det kun er blonder, og spile under – for jeg er ikke så glad i når det blir ekstra push-up.. Synes forsåvidt det er litt mer sexy når det kun er tynt stoff.

Bh får du her Truse her

Husk at dere får 20% på alt fra MyMuse til 24 desember. Jeg vil si at størrelsen er normale, og jeg gikk for det jeg normaltvis pleier å gå for. Alt passet! Dette kan jo være en fin julegave og snike under treet – både til en venninne (og om du er mann – til kjærleiken!) ♥

6 kommentarer
    1. Lene du som er så fin, vær så snill og ikke redigér/ Photoshop deg tynnere eller smalere. Du er fin som du er.

      1. Hei! Det har jeg aldri gjort – aner ikke hvordan jeg gjør det en gang 😀 😀 😀 Men tar det dog som et kompliment at du tror jeg har gjort det 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg