Under, eller utenpå.. ?

I en stund nå – har synlig undertøy vært på moteradaren ..

Vårens nye trend – er å ha undertøyet utenpå klærne ..

Hvilken trend liker du best?

Jeg for min del – har vært veldig fan av at undertøyet skal synes igjennom klærne.. Selvfølgelig – alt med måte.

Å bruke en sånn type "bh" under en oversized singlett eller en gjennomsiktig bluse/t skjorte – synes jeg er utrolig kult.

Denne er fra BIK BOK. Den finnes i mange forskjellige farger. Hvit, off white, pudder rosa, svart, gul, blå, orange ..
I love it !

Her har jeg brukt en hvit topp – under en gjennomsiktig t-skjorte,,

Alt er fra BIK BOK.

Jeg er litt usikker på hva jeg synes om å ha undertøyet utenpå, men man skal aldri si aldri før man har prøvd det.


Disse søte toppene er fra BIK BOK.

Tror jeg får invistere i ett par sånne – og prøve meg frem til den nye trenden..

Har dere prøvd ?

Her er et eksempel ..

Hva synes du?

Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg