ULYKKESFUGL OG NULL BAGASJE…

Gjett hvem som sitter i Koeben uten BAGASJE? Joda – det er meg! Det merkeligste er; at for to netter siden saa droemte jeg at jeg mistet bagasjen min, og ja – hvem var det som stod forlatt alene ved bagasjebandet….? MEG.
Saa jeg har hverken undertoey, toalettsaker; sko eller klaer; kun det jeg reiste i – mobil,penger og kamera. Pc'en er forsvunnet ogsaa, og ingen av de vi reiser sammen med har med seg.. Saa naa maa jeg blogge fra tv'en paa hotellet; med engelsk tastatur som dere sikkert ser.. Og ingen bilder.. Ikke klarer jeg aa blogge fra telefonen min heller.. Huff huff, daarlig start paa det som skulle bli en fantastisk ferie.. Heldigvis, fikk jeg 3000 kr fra forsikringsselskapet mitt til aa kjoepe det mest noedvendige, saa d gaar nok bra!

Jaja, kofferten dukker vel opp, dere faar krysse alle fingre og taer for meg.. ( Skikkelig tragisk med dette engelske tastaturet .. Sorry)

Jeg har i hvertfall faatt kjoept det mest noedvendige; som tannboerste litt toalettsaker; og diverse..

Jaja, naa skal vi ut og spise og kose oss med god drikke (og slukke sorgene, hehe neida…)

Ha en kjempe fin kveld videre.

Stor klem fra Koeben.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg