Ukens tips : Det er så lite som skal til

Er det noe som verdsettes høyt, høyt, høyt i mitt liv så er det vennskap. Gamle vennskap, nye vennskap. Folk som bryr seg, og folk jeg bryr meg om. Det gir meg så latterlig mye å ha gode venner i livet, det betyr virkelig alt. Uten de så, nei da vet jeg ikke.  Energi-påfyll, latterkuler, intern humor, opplevelser, kvalitetstid, middager, reiser, minner, flauser, sammen i tykt og tynt – de er som energidråper i hverdagen min som jeg verdsetter høyest av alt. Jeg kan savne de rett etter vi har vært sammen, jeg kan se på bilder og savne tilbake til noe, jeg kan se på videoer og le, jeg kan tagge de i morsomme poster som får de til å le – og aller viktigst, jeg kan få de til å føle seg sett og å vise de hvor mye jeg bryr meg.

Det er så mange måter å gjøre det på – og i helgen bestemte jeg meg for å overraske de litt. Det er ikke mye som skal til, og de ble både rørt, glad og litt satt ut, hehe. Selv ble jeg veldig rørt – fordi dette var noe jeg hadde lagt tanke bak og som var viktig for meg.

Jeg printet ut bilder av hver og en av de – og skrev 5 ord som jeg synes beskriver hver enkelt. Jeg skulle helst skrevet en bok til hver og en av de- men av og til må man begrense seg litt, hehe..

Synes det ble en så koselig greie ♥

Jeg kjøpte inn en liten printer (etter inspirasjon fra min bestie Espen, HP Sprocket heter den.) Og med denne printet jeg ut bilder rett fra telefonen, kjøpte svart a-4 papir som jeg klippet i 2 og brettet som et lite kort. Bildene jeg printet ut hadde klister på baksiden så da var det bare å lime inn bildet, og skrive ordene inni med gulltusj. På forsiden klistret jeg på små hjerter bare for å pynte litt ekstra. Dette er supersmart å bruke som for eksempel bordkort, bursdagskort, you name it. Og jeg kommer til å bruke denne lille,smarte printeren så mye! Superelsk ♥

Ingenting gleder meg mer, enn å glede andre. Det var ukens lille tips – håper dere synes det var litt inspirerende ♥ Alle fortjener å bli litt ekstra satt pris på i blant!

Mandagssuss

23 kommentarer
    1. Superinspirerende!! Men hadde du bilder av deg selv med alle? Hva med kjærestene til venninnene dine osv? Blir jo ikke helt samme greia å printe ut profilbildene til folk på facebook liksom.. Fikk så lyst til å gjøre samme til min bursdag, men da må jeg ta mange bilder først 😀

      1. Hei! Kjærestene til venninnene mine var ikke der- så det ble mer naturlig med meg og de 😀 Jeg har telefonen full av bilder med jentene (og Espen) hehe,så det var ikke noe problem å finne bilder. Har ikke du det liggende? <3 <3 Klem!

        1. Vi tar veldig sjeldent bilder, aldri noen som gidder å bruke tid på det når vi møtes. Mangler en bloggfotograf i gjengen, hehe<3 Men joooda, finner jo selvfølgelig med noen av de!

    2. Flott tiltak, men er alle vennene dine sterk, snill, klok og morsom? Hadde kanskje vært mer virkningsfullt om du hadde beskrevet en episode du har opplevd sammen med de som har betydd mye for deg.

      1. Som skrevet i teksten så kunne jeg skrevet en helt bok om hver enkelt, men nå var det vel tanken om å gjøre en søt liten ting for de som var fokuset 🙂 Kunne helt sikkert gjort det bedre om jeg satte inn alle gunsa, men jentene mine var superhappy og da er det det som betyr noe 🙂

    3. For en koselig og omtenksom ting å gjøre. Tipper alle som fikk kortene dine ble glade – og ikke minst rørt som du beskriver. Det er så viktig å vise at man setter pris på de man er glad i, og dette var en fin måte å gjøre det på. Jeg tar med meg ideen. Ha en fin dag 🙂

      1. <3 Ja det var de, så hyggelig 🙂 Bra du tar den med deg, hehe – det kommer til å falle i god jord <3 Klem

    4. Veldig fin tanke, men hadde det ikke vært hyggeligere å skrive to-tre setninger om dem? hadde blitt litt mer personlig istedenfor å skrive “snill” på de fleste kortene? snill og grei og søt, heheh yeess veldig oppfinnsomt

        1. Mye galt man skal gjøre, heheh… er overhode ikke noe å pirke på! Super fine kort og tanken bak som teller <3 Heldige er de som fikk disse kortene 🙂

      1. Altså… “Trine”, ta deg en bolle!
        Om du skal være så pirkete å kjip, så start heller med deg selv. Ha en fin dag Lene, du rocker!!!

    5. Åherrremin så fantastisk fint gjort <3 Dette hva skikkelig lurt. Dette tipse tar jeg med meg videre. Og noe så enkelt å lage. Genialt og bare kunne skrive ut direkte fra tlf. Ingenting er som å glede de du er glad i <3 🙂

    6. Åhh dette var såå fint og For en utrolig fin ting å gjøre til vennene sine!Du er så snill og så kreativ og heldigen de som har deg til venninne og omvendt!:)Den printeren og bildene med klister var helt genialt,Tusen takk for tips!:))Ha en strålende dag Lene!!!:)

      1. Hei Guro – tusen takk <3 Viktig å vise man setter pris på. Printeren er GULL <3 Ha en kjempefin dag du også, stor klem <3

    7. Så kult! Små gleder i hverdagen. Skal ikke så mye mer til enn fine ord og bilder fra kjekke opplevelser.

      Bruker du mobil eller kamera når du tar bilder? Jeg lurer på om jeg skal investere i olympus pen e-pl8 eller ny Iphone.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg