Ukens tips : ATP

Hola hola hei ♥ Hjemme igjen i Oslo, vegret meg for å dra tilbake – ikke fordi jeg ikke ville til Oslo, men fordi jeg ville være hjemme litt til. Får ta meg en tur igjen snart. Godt med ned-på-jorda-pustepauser hjemme i blant ♥

What’s in the bag?

I have a confession to make! Jeg var så flink å gå forbi Givenchy sandalene på Høyer forrige uke, og “sparte” meg dermed for 2000,- Noe jeg var fryktelig stolt av. Helt til min venninne Kim begynte å vifte med noen sandaler som jeg falt helt for! AI, auch! Men til mitt forsvar, så mangler jeg noen svarte, klassiske og enkle sandaler som er litt penere og som kan brukes til både dag- og kveldsantrekk i Tulum. Har nemlig ikke tenkt å gå så mye i høye hæler der. + at jeg faktisk ikke har noen sånne fra før. Så da måtte det være lov. . . . Anyways – med det kommer ukens tips! Jeg har aldri hørt om dette merket før, men de har så latterlig mye fint, så jeg vil gjerne dele det med dere.

Merket heter ATP – All tomorrow’s parties
Jeg synes de var så fine! Gleder meg til å bruke de til kjoler, skjørt, avklipte jeans etc. Freshe, superlette og gode på foten. Litt små i størrelsen, så jeg gikk opp en størrelse.

You like?! Jeg synes det er verdt et besøk på nettsiden deres ♥
Teller dager! Kulden i Oslo er ikke akkurat deilig å få i ansiktet skal jeg si dere. Pappa og stemor var litt bekymret for de 5 minusgradene vi hadde hjemme idag tidlig, men ja.. Det var rundt 14 minusgrader når jeg landet på Gardermoen, så må si at det frister med palmetrær og sand mellom tærne nå ♥

Suss og klem!

6 kommentarer
    1. Såå fine sandaler!! Bestilte du dem på nettet? eller selges de i butikk noe sted i Oslo? 🙂 JEG MÅ HA DE!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg