Ukens sminketips

Jeg har lenge sverget til Kanebo, men etter å ha testet Glo minerals i over to uker nå – har jeg funnet en ny favoritt. Glo minerals pressed base. Jeg har fargen honey medium. I tillegg, synes jeg den virker mattende, og den holder utrolig lenge. Kabuki kosten finner du blant annet her. Veldig viktig at man bruker foundation som beskytter mot UV-stråler, siden ansiktet hele tiden er utsatt for dette. Pudderet passer som sagt til alle hudtyper, og gir en fin og naturlig glød. Dette innlegget er reklamebasert, og jeg får betalt for å skrive det. Men jeg tester alltid ut produktene selv, og skriver kun om mine favorittprodukter.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg