Ukens leserspørsmål

Hvordan styler du håret ditt, etter du har vasket det osv?
Bruker du rette tang etter du har dusjet?
Evt produkter når håret har tørket?

Som oftest dusjer jeg om kveldene, synes det er så avslappende, herlig å legge seg nydusjet, da sover jeg som et lite barn. Da er det sjeldent jeg orker å gjøre så mye med håret.
Da har jeg i biosilk, så føner jeg det nesten tørt – deretter fletter jeg èn eller to fletter, som jeg sover med om natten. Dagen etter får jeg denne frisyren…


Ah brunfarge..

Om jeg ikke fletter det, har jeg det fortsatt litt fuktig, så tar jeg det i en strikk – som jeg sover med.
Da får jeg naturlig fall..

Om jeg skulle orke å dusje før jeg evt skal ut og lignende, har jeg også i biosilk før jeg føner det. Så bruker jeg en klemme for å løfte opp håret, sånn at jeg deler det inn litt og litt, enklere å bruke rettetangen da. Jeg begynner underst, og jobber meg oppover, da er jeg helt sikker på at jeg får rettet ut absolutt alt. Veldig viktig å bruke varmebeskyttende før man bruker både føner, rettetang og krølltang. Viser dere noen gode produkter lengre nede i innlegget.

Får mange spørsmål daglig ang håret jeg bruker, dere får kjøpt det Her
Malene, min besteveninne er frisør – og sist hun var på besøk fikk jeg henne til å hjelpe meg å finne de absolutt beste produktene til håret mitt. Hun er virkelig en kløpper på dette området, så jeg setter min lit til henne. Tenkte jeg kunne anbefale produktene til dere også, selv om jeg ikke har testet de selv enda. Tenkte å bruke èn uke eller to, og så komme med tilbakemld til dere. Jeg har vært tom for kur i noen uker nå, og det kjennes så godt på håret.. Gleder meg til å kure og pleie det nå. Dusjen – here I come.


Shampoo + Balsam fra sexyhair. Gir fuktighet, renser og beskytter håret. Passer perfekt til behandlet hår og extensions.

Shampoo + Balsam. Full av proteiner som reparerer og gjennoppretter hårets styrke, elastitet og glans. Passer perfekt til kjemisk behandlet hår.

Hairmask + styling treatment.

Hairmask : Kuren over alle kurer. Tilfører fuktighet og proteiner. Ha i kuren etter shamponering, hånkletørk håret først. La kuren virke i 2-5 minutter, skyll ut.

Styling treatment : En leave in behandling som bygger opp tørt eller skadet hår. Ha i vått hår,begynn i tuppene, og jobb deg oppover. Style etter ønske. Denne reparerer håret, samtidig som den styler.

Gleder meg til å teste disse! Håper dere likte tipsene mine. Og takk til min kjære Malene som kom med gode tips.
Husk, dere får 10 % på kjøpet deres om dere skriver inn kode Lene.

Ha en herlig lørdag.

Produktene er sponset av blivakker.no
Håret er sponset av locksandbonds.com

Suss&Puss

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg