Ukens leserspørsmål

Q – Jeg sliter litt med fet hud, jeg får det litt utover dagen, og vet ikke hva jeg skal gjøre.. Har du noen tips til meg? Gode produkter evt?

Åh, jeg kjenner meg så utrolig godt igjen i det spørsmålet der. Jeg har lenge slitt med områder med fet hud. Bare etter noen timer på jobb, får jeg fet hud, spesiellt i pannen. Så jeg har alltid med meg foundation og svamp som jeg sveiper raskt over pannen for at den skal holde seg matt. Jeg har lenge lett etter den perfekte fuktighetskremen som kan stabilisere huden min, men enda ikke funnet den.

I litt over èn uke nå, har jeg testet en foundation primer som er spesiellt egnet til de med fet og følsom hud. Jeg smører den godt inn på det området jeg sliter mest med. Dette gjør jeg som en base, før jeg påfører foundation og solpudder. Og jeg har virkelig vært fornøyd hittil. Jeg har ikke hatt fet hud hele uken, så denne typen fungerer veldig godt på min hudtype. Huden og sminken holder seg matt hele dagen. Endelig.

Smashbox foundation primer light får du kjøpt her.
Pris: 349,- og vel verdt pengene synes jeg.

Jobb den godt inn i huden på de områdene du sliter mest, gjerne oppå fuktighets krem. Det funker også veldig bra uten fuktighetskrem under. Påfør foundation og evt solpudder over, og sminken vil holde seg hele dagen. I love.

Innlegget er skrevet i samarbeid med coverbrands.no

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg