Uken for å prøve nye ting!

Denne uken har jeg virkelig fått ånden over meg hva gjelder å prøve nye ting. Jeg tror jeg innerst inne prøver å forberede meg til NY ved og utfordre meg selv litt hver eneste dag. Oppholdet i NY kommer til å bestå av mye trening, i alle former – og da er det greit å prøve litt nytt i forkant. Jeg er mye på Barry’s (som jeg elsker) og mye på SATS. Dog kan jeg synes at og trene “alene” kan bli litt kjedelig i lengden. På mandag gjorde jeg kardio, og i går prøvde jeg min aller første time med Yoga! WOWSA, så positivt overrasket jeg ble! ELSKET det. Ble typ “salig” i kroppen etterpå, så mye bøy og tøy, samt det å styrke kjernen og øve på balansen. Jeg kjente jeg ble bitt av basillen etter første time, SÅ DEILIG! Jeg er faktisk overraskende myk, så dette kan bli bra til slutt.

Treningtøyet er fra Reebok.

Når jeg først var i gang med å prøve nye ting i går, følte jeg for å gjøre noe helt nytt idag også! Så jeg meldte meg på en “Megaformer” time hos Core Balance på Majorstua. Ante ikke hva jeg gikk til, men gud så tungt! Hoi hoi, jeg skal tilbake – og da skal  jeg teste Core Sculpt. Nå er det vel snart på tide og prøve pilates og? Så inspirerende og deilig med nye ting! Så om du føler at treningen går litt i det samme – prøv noe nytt! ♥

Ellers er det bare å rope ut om det er noe annet dere mener bør prøves ut?! Jeg er klar for å teste det meste! Tommelen opp for nye ting!

Core Balance på Majostua, er så fint der. Man får lyst å være der hele dagen ♥ 

I skrivende stund er jeg og Espen på Amerikalinjen og spiser lunsj på Atlas. Kan absolutt anbefale  Cæsar salaten!

LOVE

20 kommentarer

Siste innlegg