Uke 8

NY uke, nye muligheter, en ny liten skatt som er med på hverdagsrutinene og masse koselig å glede seg til og over. Det er viktig å stoppe opp og tenke over faktisk – hvor heldig man er ♥ Nå følte jeg det i hjertet mitt, så da måtte jeg bare dele det med dere. Hehe, jadda – litt sånn derre sentimental mandag? Neida, men blir det når jeg ser ned på lille skatt med de små tykke labbene sine som ligger nedenfor meg her, er altså så skjønn at, så koselig å gå tur med henne. ALLE stopper for å snakke til henne og klappe på henne, hehe. Gjett om hun digger det da. Lurt å følge henne på instagram forresten, legger ut bilder av henne der mye hyppigere enn her på bloggen.. @levithetoller, og på min snapchat da @leneorvik.

Yes – over til poenget med innlegget. Nemlig – mandagsspalten.

Ukens høydepunkt 
Nei, så ja, så … Kan det være noe annet da? Levi er selvfølgelig forrige ukes høydepunkt! Hun er livets høydepunkt hun for oss nå. Lille familien på tre.
Processed with VSCOcam with a5 presetAndre høydepunkt var fint vær på fjellet, snø, glitrende snø! Og deilige treningsturer i frisk fjelluft. Det var også fantastisk og komme hjem til Oslo til alle vennene. Vi har hatt så mye besøk, disse dagene siden vi kom hjem, hver dag! På det meste var vi vel 2 babyer, 1 hund, og 10 voksne her på fredagskvelden. Alle ville komme å se lille skatt, og Lenemor disket opp med pulled pork nachos. På lørdag hadde vi også massevis av besøk, så Levi har fått mer enn nok oppmerksomhet de siste dagene. Alle “tanter” og “onkler” vil jo se henne! Det er vi glade for, snart blir det vel slosskamp for hvem som skal få passe henne først.. Hehe.

Ukens utfordring
Ja, nå har vi jo blitt “foreldre” da. Det føles i hvertfall sånn. Det er koselige, men hektiske dager med en liten valp! Mat, lek, aktive perioder, trening, stimuli, etc etc. Hun var jo nesten stueren på Geilo følte vi, hadde ett uhell inne på slutten om dagen, noe som er superbra! Utfordringen var jo da og komme til ny leilighet, og ikke minst – til byen! Var litt småsjokkert den første ettermiddag/kvelden da vi kom til Oslo. Leiligheten trivdes hun i med én gang, men litt verre med det som var utenfor, hehe. Var litt utfordring å få henne til å gå på do ute, når hun ikke helt skjønte hvor snøen var blitt av. Så det var faktisk litt vondt for oss, hun gjorde ikke fra seg ute på 8 timer. Bare inne, hehehe. Så vi ble jo veldig frustrerte. Men på kvelden klarte hun endelig å gjøre fra seg på gresset og siden har det gått kjempefint! 8 frustrerende timer der, og utallige lufteturer, men ordnet seg. Hun koser seg i leiligheten, sover såå godt nedenfor på gulvet ved siden av mammaen siiin, sover hele natten, og i går til 1030! Tisser inne 1-2 ganger om dagen i den nye leiligheten da, men det går vel over snart får vi håpe!

Ukens koseøyeblikk
Hver dag er kos. Men når vi kom hjem her, tok vi av beina på sengen vår, slik at den skulle bli litt lavere, og vi ville ikke at hun skulle drive og legge seg under sengen i alt støvet som samler seg der. I tillegg tok vi av sengegavlen også snudde vi sengen mot andre veggen av soverommet. Det ble bare så koselig! Vasket der inne og gjorde klart til Levi sin første natt hjemme. Ble bare liksom et helt annet rom, og vi har sovet så godt! Levi får lov og kose i sengen når vi har våknet, og det er så kjekt. På fredag dro Gard ut en tur med de som var her på middag, da knasket mor snop i sengen mens Levi lallet. Skikkelig kosestund!

Ukens tåre 
Jeg griner aldri altså. Men jeg tok faktisk til tårene på torsdag, når vi ikke fikk henne til å gjøre fra seg på 8 timer. Ikke fordi det var synd i meg, men fordi jeg fikk vondt av henne. Hehe, men det løste seg jo heldigvis!
Processed with VSCOcam with a5 presetProcessed with VSCOcam with a5 presetMen nåå liker jeg meg ute altså! Ikke så redd nå lengre ♥ Hilsen Levi

Ukens musikk
Julie Bergan I Kinda Like It – er så kul!

Ukens festligheter
Trodde aldri jeg skulle klare å dra fra lille Levi, men hun var hjemme i trygge hender med pappaen sin. Så da dro mor på byen for å feire fine Glenn og June sammen med Malene. Super morro kveld, masse kjentfolk! Veldig godt å komme hjem og lalle seg da ♥
Skjermbilde 2016-02-28 kl. 18.35.42Partyklar med kjole fra H&M ♥

Ukens spørsmål
“Du har sikkert fått med deg alt hysteriet som herjer i blogg-Norge i disse dager angående kropp, plastiske operasjoner osv. Jeg lurer på hva dine tanker er om alt dette?”

Vet dere hva, som jeg svarte til Kristin (ikke Kristin Gjelsvik altså) som stilte meg dette spørsmålet, på daværende tidspunkt hadde jeg faktisk ikke fått det med meg, da jeg var alt for opptatt med en liten valp. I dagene etter ble jeg derimot kontaktet av VG opptil flere ganger vedrørende dette. Og helt fullstendig ærlig – dette er ikke noe som interesserer meg i det hele tatt. Men det er meg. Jeg tenker det finnes viktigere nyhetssaker enn hvem som har gjort hva med kroppen sin. Jeg legger meg ikke borti hva andre gjør med seg selv, jeg konsentrerer meg om meg selv og mine ♥

Skal jeg snakke for meg selv, så er jeg – og har alltid vært et sunt forbilde med gode verdier. Men husk på at man kan være et godt forbilde på andre måter selv om man kanskje har fikset på noe man faktisk sliter med. Jeg er vokst opp på landet, hvor vi vokste opp med kassebiler og scoterlappen, hehe, og har aldri hatt noe særlig stort fokus på dette. Ja, jeg er jålete. Jeg liker å ordne meg på håret, fikse negler og vipper. Men vet dere hva? Det som definerer en person er personligheten. Personlighet, utstråling og sjarm! Det er det som gjør at folk blir fanget av en, og det er også det som gjør at man får god selvtillit også, har man selvtillit, en kick ass personlighet og en sjarm som ingen kan motstå, ja nei da trenger man ikke så veldig mye mer! Remember that! Kropps-debatten kan man vel diskutere opp og ned i mente, men kommer man noen vei?

Nå skal vi avgårde for å hente en toalett flusher fra Tapwell, yes! Den er i gull, og er superkul! Ellers har vi hundre andre ting på dagens to-do liste! Og psst – i kveld klokken 20.00 må dere klikke inn her. Da kjører jeg nemlig en konkurranse vedrørende noe veldig spennende som skal skje i helgen! Og en ting til – HOLD AV søndag fra 13 – 16, da kjører jeg, sammen med 3 andre snupper utsalg! Og dere vet meg. Alt skal bort, 50,- !! Kom, kom. Mer info kommer. Men bare hold av ♥


41 kommentarer
      1. Nei, som jeg skrev i innlegget – så interesserer det meg svært lite 🙂 Om jeg har tatt det eller ikke er min sak, og overhodet ingen andre sin 🙂 Og spesielt ikke VG sin 😀

        1. Og der mista jeg all respekten. I de videobloggene du har lagt ut virker du så søt, oppriktig og god person. Men slik du svarer på ukesn spørsmål og her synes jeg er utrolig naivt, og lite ansvarsfullt. Vi kan alle se at du har fylt brystene. Dessutten handler ikke det Kristin har gått ut med om hvem som har gjort hva med kroppen sin, det er et mye større omfang, trist at du ikke ønsker å se det og ta din del ansvaret.

      2. Hei.

        merkelig å komme med uttalelsen “dette interesserer meg ikke i det hele tatt” – når jobben din som mote/ rosablogger i stor grad omhandler utseende – moter og hvordan man ser ut. Du baserer hverdagen din på dette og tjener penger på likes, lesere og reklame. Du har nok mange gode verdier Lene og silikon eller ei definerer ikke deg som person. Men kvinn deg opp, vær et godt forbilde og vær ærlig med leserene dine istedenfor å lulle deg inn i lange svadasvar!

        Camilla

        1. Men forstå meg riktig. Jeg bruker ikke dagene mine på å irritere meg over hva andre har gjort eller ikke gjort, det er det jeg mener med at det ikke interesserer meg. Hva folk gjør er vel deres sak! Synes heller det er synd i dere som faktisk henger dere sånn opp i dette. La det ligge 🙂 Jeg er et godt forbilde jeg, så jeg trenger overhooodet ikke kvinne meg opp 🙂

    1. Har du tenkt over at du skriv “baby-språk” etter at dykk fekk Levi? Det er i grunnen litt “slitsomt” å lese.

    2. Skjønner bare ikke hvorfor du ikke er ærlig om at du også har tatt silikon.. Alle kan jo se det, hvorfor ikke bare si det som det er? Jada jada, det er din sak, og ikke vår, men ærlighet varer lengst, uansett 🙂

      1. Men hvorfor er dette så viktig for deg/dere å vite? Det er det jeg ikke skjønner! 🙂 Jeg bryr meg katta om hva andre mennesker gjør, om det er en blogger eller en venninne, det spiller jo ikke noe rolle for meg 😀 🙂

        1. Jeg er veldig enig i det du skriver, Lene! (:
          Hvis man skal bry seg om hva alle andre mennesker mener og tenke, blir man jo helt gal til slutt!
          Det er viktig å få lov til å mene akkurat det man vil, og er ikke folk enige i din mening om dette temaet her, synd for dem!
          Hvorfor skal det bry deg? Det vil alltid være uenighet om alt på denne jorden, og jeg kunne ikke vært mer enig i det du skriver i innlegget ditt om denne saken (:
          Man kommer virkelig ingen vei her i livet om man ikke fokuserer på seg selv og sitt eget liv, selvom det kanskje høres sabla overfladisk ut.
          Ha en fin uke! (:

    3. Sånn som jeg har oppfattet dette, så har det lite å gjøre med hvilken for eksempel interesse du har av det, eller hva slags personer og personligheter det er. Det det handler om er at når så mange offentlige bloggere, mediepersoner, med ansvar, ja dere har ansvar enten dere vil det eller ikke, fronter usunne verdier (altså ikke deg), så er det ikke noe å diskutere en gang, unge jenter blir påvirket. Det er sånn det er. Og da er det bedre å holde det for seg selv, som kanskje du gjør, i motsetning til å bygge opp under denne kulturen med at alle opererer seg og det er helt normalt liksom.

      Tviler ikke på at alle disse bloggerne har fine personligheter som sier mer om dem som mennesker enn hva de har fikset, men det handler om å ta grep, stoppe opp, og innse hvilken kultur, hvilket miljø og påvirkningskraft man har og skaper.

      Hilsen en 18 år gammel jente 🙂 btw, den hunden er såååååååååååååå nydelig!

      1. HELT ENIG Josefine. Amen to that! Om jeg har gjort noe, så har jeg gjort det for meg selv, og ikke fordi at jeg skal SKRIKE det ut i sosiale medier, og som du sier – påvirke andre. Made my day. Endelig noen som forstår meg også, hehe. Det er som jeg sier. Denne debatten kan man diskutere seg grønn over, men blir man enig? Nei. Enkelt og greit.

        Tusen takk, hun er en liten skjønnas <3

    4. Hei! Det er så koselig å lese om Levi 🙂 Nydelig liten jente! Og jeg kjenner meg veldig godt igjen når du skriver at du tok til tårene når hun ikke ville gå på do. Jeg gråt som et lite barn da vi først fikk vår lille Toller. Han fikk en allergisk reaksjon da han var 8-9 uker, og da ble han ganske dårlig. Helt rød i øynene, på snuten og rundt munnen. Han ville ikke spise, hadde diaré, pep hele tiden og klarte ikke å roe seg eller sove. Helt grusomt. Man blir jo så inderlig glad i disse små, så man vil jo gjøre alt for at de skal ha det bra. Nå er han heldigvis frisk og rask

      1. Heia, tuusen takk <3 Åh, hææ 🙁 NEEEI. Da hadde jeg svimt av 🙁 Stakkars liten!! Uff, det måtte ha vært helt forferdelig, veldig glad for å høre at han er ok nå <3 Disse små altså! Er så gode 🙂

    5. Hei! Har blitt helt forelsket i toller!! Hvor fant dere Levi? Leter litt rundt etter valper som er klare før sommeren 🙂

    6. Jeg synes det er så utrolig trist at du ikke er ærlig om dette. Nei, leserne dine har kanskje ikke noe med det, men jeg synes det sender et mye verre signal når du later som det du har er en naturlig kropp, enn om du innrømmer at du har fikset på puppene dine. Hvis jeg hadde vært ung i dag, så hadde jeg følt at alle går rundt og er født perfekte med unntak av meg. Hvis man får vite at forbildene sine hadde fikset på kroppen sin, så kan man i alle fall ta stilling til om det er noe man ønsker å gjøre eller ikke. Synes du bidrar mer til kroppshysteriet enn de som faktisk er ærlig om det. Du trenger ikke godkjenne denne kommentaren, jeg ville bare si meningen min. Håper kanskje det bidrar til at du tenker deg om litt på hvilket budskap du sender ut.

    7. Veldig frustrerende med baby hundene i starten. Jeg har selv oppdratt en selv, for andre gang nå. Jeg har lest bloggen din i flere år, daglig. Digger deg som person. Jeg tror kanskje at de stueren-problemene/stresset ble litt forsterket fordi det er nok overveldende for henne å komme til to nye steder så fort kanskje. Mange nye luker og omgiveleser på kort tid. Samtidig får du en god hund når du tar den med på litt utrygge ting, gradvis når den er liten. Levi er nok snart helt stueren skal du se. Er veldig fortvilende i perioder..og blir så stolt når det går bra 😀

      1. Heia! Hehe, jaaa – hun var litt redd den første dagen, men nå er hun blitt mye tøffere 😀 Må jo bare dra henne med på ting og tang slik hun lærer, hih 🙂 Ja, jeg tror hun er det snart! 1 – max 2 uhell om dagen er ikke all verden heldigvis <3

    8. God uke, fine! Håper du har hatt en fin helg. Tiden flyr avgårde, har ikke fått tittet innom her før nå, lenge siden jeg har lagt igjen en kommentar.. Altså – hvor skal eg begynne… Gleder meg til å se ferdig leiligheten, ser veldig bra ut så langt i hvertfall. Misunnelig er vel det rette ordet, hiih.. Ha en fin kveld videre <3 Stor kos til, Levi!

      1. Hej fine!! Alt fint? 🙂 Jaaaa gleder meg til å vise dere masse bilder og video etterhvert 🙂 Stor klem til deg fra meg, og Levi!

        1. Alt går bare fint, kjempe klar for vår og sommer! Men det er vel vi alle? Travelt på jobb og slikt men eg klager absolutt ikke 🙂 Er jo slik en liker det.. Også har frøkna fått seg shæææreste da vettu, hiiih.. Åååh, blir så gøøy.. Heia heiaa, plutselig er dere innflyttet 🙂 Håper alt er fint der også?

    9. Hei Lene 🙂 Lurer på om den lyse jakken fra hm trend kommer på salget ?Må be meg fri fra jobb og har 2 timer reise til Oslo så greit å vite om den ene tingen jeg ønsker å kjøpe er der. Ha en fin kvel

    10. Synes sminken din var så utrolig fin her! Kunne du tenke deg å tipse om hvilke produkter du har brukt, superfin skygge, lepper og blush!!
      Levi er nydelig -helt smelt! 🙂

      1. Hei Christine <3 Takk! Husker ikke navnet på skyggen, men brukte en brun med litt shimmer i 🙂 Så bruker jeg et vanlig solpudder som jeg har i en sånn palette fra Nyx, og på leppene har jeg en ny leppestift som heter Velvet Teddy 🙂 Den er døøødsfin, og matt <3 Love it!

        Takk, hun er skjøønn <3

    11. Helt enig med de som skriver at det er feigt å late som at kroppen din er naturlig, når du selv har lagt deg under kniven. DET skaper frustrasjon det, at unge jenter tror at man kan se slik ut fra naturen sin side. Du har jo lagt ut en god del bilder i bikini også, og du har valgt å være en offentlig person som igjen har stor påvirkningskraft. Så at du nå vil fraskrive deg alt ansvar og ikke engang være ærlig når du får direkte spørsmål, det synes jeg er utrolig skuffende. Synes Andrea Badendyck f.eks er mye voksnere, som i alle fall er ærlig om det. Du trenger jo på ingen måte å lage et eget innlegg om det eller gjøre en greie ut av det, men at du ikke engang kan svare ærlig når folk lurer, det synes jeg er utrolig umodent. Tenker du at det er bedre for unge jenter å tro at du ser slik ut fra naturens side, er det derfor? Eller er det fordi du skammer deg? Either way, så kommer du så mye bedre utav det bare ved å være ærlig. Du viser også at du ikke har skjønt noe som helst om hva denne pågående debatten handler om når du tror det utelukkende handler om nysgjerrighet, ref uttalelsen din om at du ikke bryr deg om hva andre har gjort. Jeg har trodd at du har litt mer dybde enn som så. Jeg håper at du kanskje kan tenke deg litt om og reflektere over de kommentarene du har fått.

    12. Blir nesten småirritert på deg når du sier Levi tisser inne enda, knis!! Jeg henta meg valp i desember. Den var da 10 uker gammel. Han tisser å tisser å tisser! Kan tisse 5 ganger ute for så å komme inn å tisse 5 ganger til! Holder på å bli smårar 😀 Levi høres kjempeflink ut, å sååå skjønn da❤️ Å sånn forresten. DRITER i om du har silikon eller ei. Folk er så ufine. Hva rolle spiller det for andre. Offåjøø,alt folk skal henge seg opp i!!;-) du ser uansett fantastisk ut, silikon eller ei 🙂

      1. Hehe! OPS 🙂 Tror det hjalp veldig for oss og være på Geilo. Vi løp bare rett ut når vi visste at hun måtte tisse, så forhindret vi at det skjedde inne. Altså vi var ute sikkert 20 ganger om dagen liksom, for å lære henne å tisse ute 😀 Puh, håper det varer. Men nå skal vi jo snart flytte, så det er store muligheter for at hun tisser inne der. På tregulvet til mor 😀 😀 😀

        Ja, helt enig med deg. Hva rolle spiller det for andre? 🙂 Takk snille, du er god! Lykke til med lille voffsen din <3

    13. Hvor lufter dere Levi? Går dere mot gresset på Tjuvholmen? 🙂 Det er flere store gress der, og MANGE hunder hun kan sosialisere seg med. Veldig mange valper også <3 Bor selv her, og har hund! Hadde vært kos å møte på deg og Levi! Min lille tass eeeelsker tisper, spesielt valper. Da blir han helt spinnvill og superglad 🙂

      1. Vi lufter henne litt overalt egentlig, på Tjuvholmen og! Å så gøøy, kom bort til oss om du ser oss en dag da ? 🙂 Hadde vært superkos og sosialisere henne litt, hehe <3 Vi skal ha playdates med venninnene mine som også har hund fremover <3

    14. Hei Lene.
      Jeg har lest bloggen din heeeelt fra begynnelsen. Jeg har “vært med” når du jobbet på bikbok, når du la ut gode middagsoppskrifter i Ålesund, flyttingen, bruddet og hele veien frem til nå. Grunnen til at jeg har likt bloggen din så godt er at det var et hyggelig sted å komme inn, du er positiv og det smitter! Når jeg så deg i Oslo i fjor fikk jeg først en følelse av at jeg så noen jeg kjente, også følte jeg meg plutselig dum fordi vi gjør jo ikke det i det hele tatt! Men sånn blir det jo når jeg har vært med på din reise i så mange år.

      I dag var aller siste gang jeg klikket meg inn på bloggen din, og det forstår jeg i følge kommentaren din over “La være å lese om du ikke liker det da :-)” at du ikke bryr deg så mye om, men kanskje du gjør det om noen måneder eller år når du muligens angrer over ignorante og arrogante setninger som du skriver i full offentlighet.

      Først vil jeg bare si at jeg gif blaffen i at du ikke skriver høyt om at du har tatt silikon. Det er helt greit! Selv om man er offentlig har man ikke et ansvar om å dele svært personlige saker. Men det er noe HELT annet å vise en så kvalm holdning til et SÅ viktig tema som er opphetet akkurat nå. Sophie Elise skrev at “hun ble kvalm hele bloggreia” også kommer du og skriver at “dette er ikke noe som interesserer meg i det hele tatt”? Altså Lene, HVA er det du driver med? Tenk at du lar deg falle ned i kategorien hodeløs rosablogger etter at du har vært i gamet så lenge? Jeg sier ikke at du må skrive om deg og dine komplekser, men at du så skriver noe så arrogant om et tema som du og veldig, veldig mange andre har vært med på å skape? Ja, du har hatt sunne verdier! Men du kunne ha skrevet et innlegg om hvordan man skal trives i egen kropp, eller hvordan man kan få selvtillit eller noe annet positivt som gir et positivt innlagg i alt dette. Noe du har gjort i så mange år! For å sammenligne med et annet tema, blir det som å bruke pels også svare med “helt ærlig, dyrevelferd interesserer meg ikke”! Jeg ble så skuffa, jeg. Også over måten du svarer på noen av kommentarene her inne. Ja, du skal få lov til å svare skikkelig hvis du får et frekk kommentar, men i noen av eksemplene over så er det rett og slett du som er det.

      Jeg vet at det her er nok en krass kommentar som du ikke tar deg nær av, men jeg håper du kanskje skjønner litt etterhvert. Hadde man hatt tallet på alle unge jenter som kommer til å gjøre inngrep de neste årene på grunn av inspirasjon fra bloggere, så tror jeg ikke blant annet du hadde sagt “dette interesserer meg ikke”. Og det verste er at jeg er en av de jentene! Jeg er allerede flau over at jeg følte jeg trengte litt større lepper i høst, en periode følte jeg at det var så normalt, at alle gjorde, så hvorfor ikke prøve? Nei, det er ikke greit! Det er så trist at det har blitt sånn her! Jeg har vært i heiagjengen din i så mange år nå, men nå er jeg ute. Du trenger ikke å bli samfunnsblogger for å skrive litt mer reflektert enn det du gjorde i dette innlegget. Synes dette var trist, Lene.

    15. Takk for svar på spørsmålet 🙂 Ser at flere kritiserer det for “ikke å bry deg” om temaet. Det synes jeg ikke er fortjent, for jeg synes at du har en sunn holdning til det. Grunnen til at jeg spurte er at effekten av alt dette fokuset på kropp har engasjert meg veldig, ikke operasjonene i seg selv. Jeg er i utgangspunktet helt enig i at folk må få gjøre som de vil. Synes bare det er så utrolig trist at unge, fine jenter skal få ødelagt selvtilliten på grunn av påvirkning (som selvfølgelig skjer fra mange andre kanaler enn blogger).

      Jeg synes måten du svarer på spørsmålet om du har silikon eller ikke er veldig bra! Om du har det eller ikke spiller ikke en rolle i det hele tatt, fordi du prøver ikke å sette griller i hodet på unge jenter. Jeg synes det er et problem når enkelte prøver å normalisere det eller fremstiller det som at operasjoner etc er noe man trenger for å være fin nok. Så moralen er: man gjør som man vil, men man trenger ikke flashe alt.

      Jeg kunne sikkert skrevet en roman om dette her, men jeg skal prøve å la være. Fortsett med å være det gode forbildet du er. Du er en av de bloggerne jeg mener fronter de sunneste verdiene og som sprer mest glede 🙂

    16. Syntes du er så fin på håret når du har det sånn som på det nederste bildet 🙂 kler deg skikkelig! fin ellers og da

    17. Kjenner at jeg får vondt inni meg når jeg leser disse kommentarene rettet mot deg! 🙁 Synes virkelig ikke at du fortjener all den kritikken. Silikon eller ikke, et godt forbilde er du uansett! Klem <3

    18. Lene Pene! Eg har ei god venninne i Oslo som kjenn deg, og ho beskriv deg akkurat sånn som du fremstår på bloggen: masse energi, alltid glad, bryr seg enormt mye om andre rundt seg, vakker, interessert og mange talenta!
      Eg bi misunnelig på folk som e så positiv og flott som deg, for det e fantastiske eigenskapa! Du har tidligere sagt at man må selv bestem ka man ønsk å gjør meg egen kropp dersom man e misfornøyd, enten det e i form av kosthold, trening eller større endringer som innbefatter operasjon. Heldigvis e vi persona nok til å bestem over egen kropp og ta egne valg. Ja du e en offentlig person, men det får vær måte på ka folk ska krev av deg i forhold til ka du velg å del. Bi helt rysta når eg ser noen av kommentaran på innleggan dine.

      Stå på Lene, vær deg selv – fortsett å vær våken og ta vare på fem rundt deg, gjør mer av det som du blir lykkelig av og kos deg med den nye “mamma” tilværelsen. Ho e så flott – akkurat som mora 🙂

      Stor Klem!

    19. Hei Lene!
      Her kommer en positiv kommentar 😉 Tenkte du trengte det!

      Kunne ikke la være å kikke på bloggen din, når det var en liten toller bamse der. Blir helt valpe syk når man ser de. Det er 11 år siden jeg fikk min første toller, og har ei tispe på 6 år nå. Har god kjennskap til denne herlige rasen, på godt og vondt (tollersyken).

      Gled deg over valpe tiden, og bruk denne viktige tiden til håndtering sosialisering og miljøtrening!

      Er det noe du lurer ang trening, helse…. er det bare å spørre 🙂

    20. Hei Lene! Jeg synes heller ikke du fortjener all denne kritikken. Det må da være lov å si at man ikke interesserer seg for saken – jeg gir også blaffen i hva andre mennesker gjør med kroppen sin. Hvis flere hadde latt være å bry seg så hardt om nettopp dette, hadde det kanskje ikke vært et så stort problem i utgangspunktet? Når det kommer til om du har silikon eller ei, så må jeg ærlig innrømme at tanken aldri har slått meg engang. Det er en privatsak, mener nå jeg! Stå på videre – jeg synes du er et sunt forbilde med gode verdier. Aldri har jeg følt på kroppspress her inne på bloggen din! 🙂

      1. ÅÅ May Lene, takk for en fin kommentar <3 Så snill du er. Og jeg er helt enig med deg. Jeg har aldri heller vært en kverulant og / eller en som ønsker å provosere, så jeg lar bare diskusjonen ligge. Folk må få være uenig, men jeg står på mitt <3 Du er god!! Ønsker deg en nydelig dag videre. Og veldig kjekt og høre at du ikke føler noe kroppspress her inne, for det har det aldri vært <3 SMASK

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg