Uke 6

Ukens høydepunkt :
Å ha bursdag, helt klart! Savner tilbake til fredagen allerede jeg altså, for en dag. Den var så fin fra morgen til kveld ♥ Hadde ikke forventet at dagen skulle bli så fin! Men denne dagen ble one for the books! Gleder meg allerede til neste år!
P2125453Her startet vi kvelden! Begynt å jobbe i bar, hu da.. Coctail Camp oppe på Helsfyr, Barstars heter det! Her drakk vi drinker, og laget egne. Skikkelig god stemning! Perfekt for girls night out.

Ukens koseøyeblikk :
Åh, det er mange! Her klarer jeg ikke velge ett! Spadaten og burgerdaten med Gard på bursdagen, feiringen med jentene, lunsjkos med Silje og Helen på Olivia lørdagen, hvor vi spiste pizza og koste oss. Valentines brunch i går sammen med Henriette, Egil og Noah. Vi koste oss med god mat på Kverneriet på Majostuen. Anbefales! Jentekveld på lørdagen med Silje, Helen og Malene, samt  kinoen jeg var på i går med de samme jentene, vi så Birkebeinerene. Superbra og fin film, den må dere ta dere tid til å se ♥



Ukens latterkrampe :
Tror jeg har ledd hele helgen jeg? Bursdagsfeiringen med jentene tok helt av! Når vi ble overrasket med “show” inne på SudØst lo vi så vi nesten knakk sammen, samme med den syngende karaoke taxisjåføren som jeg snakket om i videoen i går. Vi lo på byen, vi lo av alt det morsomme som skjedde, dagen der på.. Nei, for en morsom helg altså, det har ikke stått på latterkrampene for å si det sånn. Fikk meg noen latterkuler på kinoen i går også, den var jo ikke morsom, hehe. Den var veldig dramatisk, men med våre interne vitser ble det plutselig veldig, veldig gøy, hehehe. Girls will be girls!

Ukens samtale :
I helgen har vi jentene hatt besøk av Silje, venninnen vår fra Midsund. Hun har bodd hos Helen, og vi har vært sammen hvert eneste ledige øyeblikk. Godt å catche opp med henne igjen, skravle, le og mimre! Hadde mange gode samtaler med jentene når de var her på lørdag også. Kos ♥

Ukens middagskos :
2 x lunsj på Kverneriet Majorstuen, funnet oss et nytt favorittsted! Pizzakos på Olivia med jentene, og 3 retters Yin meny på SudØst når vi feiret bursdag. Supergod mat!

Ukens tanke :
Ukens tanke er rett og slett at jeg føler meg veldig satt pris på. Følelsen av at familie, Gard og venner er så glade i meg som de er, det betyr så mye! Jeg visste det jo fra før, men på bursdagen så ble alt så mye mer tydelig, og jeg ble rett og slett litt paff! Jeg er så utrolig heldig som har alle disse fantastiske menneskene i livet mitt. Føler meg veldig, veldig heldig ♥ Og ukens tanke er at disse menneskene skal jeg ta vare på, gi oppmerksomhet, kjærlighet og skape minner med for resten av livet!

Ukens tåre :
Sangen som jentene skrev til meg, og fremførte! Tanken på at de hadde brukt tid i forkant på å dikte den, for så å fremføre den med glans betydde veldig mye for meg. Teksten var superskjønn og supermorsom, og ikke minst så var den veldig spot-on. Blir rørt av at de ser meg for den jeg er ♥

Dere ♥
12745898_10153714676282107_491628908351929211_n12745754_10153714674717107_1702267160654035028_n12745664_10153714676142107_3373870086136231215_n12743666_10153714675647107_520957644289296931_n12718178_10153714675462107_3498120344641537174_n12717285_10153714675602107_1615204677751354335_n12705436_10153714675282107_5408087166906264822_n



Ukens diskusjon :
Denne uken kan jeg ikke huske noen spesiell diskusjon faktisk, MEN! Når jeg ikke finner ting jeg leter etter, og har dårlig tid…… DA! Hehe da går det ut over en stakkars, uskyldige Gard, som forsåvidt ikke har gjort noe annet enn og faktisk hjelpe meg å lete! Hehehe, leeer. Og heldigvis ler vi av det etterpå. Jeg har ingen tålmodighet, og stresser som oftest alltid når jeg skal ut døren. Og når jeg da ikke finner det jeg skal, og som en følge av dette blir forsinket til en avtale, klikker det nærmest for meg, hahahaha! I går, skulle vi møte Henriette og de kl 1530 for brunch, og rett etter det skulle jeg på kino med jentene. Og jeg fant søren ikke brillene mine! Lette i en halvtime, og 40 ganger på samme sted. Ble forsinket til brunchen, veldig frustrert og visste med med selv at om jeg ikke fant brillene, kunne jeg faktisk ikke gå på kino. (Ser ingenting uten, hehe) Så da ble jeg jo selvfølgelig veldig irritert og sur, noe som gikk utover Gard, oooops! Men! Det komiske opp i alt det her, er jo faktisk hvor brillene befant seg. Sendte melding til jentene for å spørre om noen av de hadde sett brillene mine kvelden før når de var på besøk, så går det 5 minutter og jeg får en mms av Helen, MED brillene mine på! Hun hadde tatt feil! Kokte en liten stund over av irritasjon, før jeg og Gard holdt på å le oss ihjel av meg i bilen etterpå. Det var jo bare komisk!
Ukens beste kjærestestund :
Bursdagdaten, og morgenen igår, når vi koste oss med pakke, kaffe og frokost på sengen.. Er så koselig det. I tillegg snakket vi om, og lette etter hundenavn til lille!

Ukens musikk :
The Chainsmokers – Don’t Let Me Down & New York City, Alan Walker – Faded Restrung

Ukens antrekk :
Merker at jeg er skikkelig dårlig på å ta antrekksbilder om dagen, med ordentlig kamera utendørs… Sikkert mye pga været, men. Skal bli litt flinkere fremover! Her er ett fra instagram ♥
Skjermbilde 2016-02-15 kl. 08.11.21Ukens overraskelse :
Mange! Hadde ikke forventet meg at stuegulvet var dekket av pakker fra jentene når jeg våknet på fredag, heller ikke forventet en spa date, og ikke en nydelig sykkel som stod utenfor inngangsdøren vår! Ble overrasket egentlig hele kvelden på fredag også, med sang, show på SudØst og bursdagssang på Monkey Bar! Lucky girl ♥
Skjermbilde 2016-02-15 kl. 08.38.19Søteste sykkelen! Jeg og vesla skal på sykkeltur da, med henne i kurven, haha! Spørs om jeg rekker det før hun blir for stor!

Nå gleder jeg meg til ….
Torsdag!! Da pakker vi kofferten til fjellet. Gard har vinterferie neste uke, og torsdag pakker vi i bilen, og kjører mot Sandnes! Overnatter på veien, Kragerø tror jeg, før vi kjører til Sandnes grytidlig fredagsmorgen. Da skal vi nemlig endelig hente lille!! ♥ Vi gleder oss sånn at det ikke kan beskrives. Jeg tenker på henne HELE tiden, og drømmer om henne og alt, hehe. Gleder seg hun da! Når vi har hentet henne, kjører vi til Geilo (med maaange stopp for lillingen) og blir der en ukes tid. Da får vi bare vært oss tre, sammen. Så kan vi fokusere på henne, bli kjent og bare kose oss sammen! Men først – en superhektisk uke med jobb, trening, og fiksing av massevis av ting til leiligheten som må gjøres mens vi er borte!

Ha en fin uke! xx

21 kommentarer
    1. Så fint! Elsker denne spalten 🙂 så gøy å lese!
      Si fra hvis du har tenkt til å selge Bolia-hyllen din- er veldig interessert…. Ha en fin dag! Klem!

    2. GRATULERER Så masse med overstått bursdag her inne også! Wow, høres ut som helgen din var helt fantastisk. Så glad på dine vegne 🙂 HURAAA! Håper du har hatt en fin start på uken, fine! <3

    3. Høres ut som en fantastisk dag/uke 🙂 Men du,hvor anbefaler du å spise en god lunsj i Oslo? Og middag? 🙂

      1. Veldig <3 Spørs litt hvilken lunsj du er ute etter? Asia, Olivia, Kverneriet, Villa Paradiso er noen av mine lunsj favoritter. Til middag : Dinner, Nodee, Sudøst, Delicatessen, Champagneria på Frogner, Sawan, Skur33 🙂 <3 Mange bra 🙂

    4. Er dere sikre på at dere skal tilbringe første uken til lille valpen på et annet sted enn hjemme? Det kan være ganske traumatisk for valpen å dra fra mor og flokken, hvis dere da reiser til fjells først, for så å dra hjem (til ny plass for valpen) kun en uke etterpå, kan det jo bli litt voldsomt for henne, og utrygt.. Nå vet jo ikke jeg hvordan den valpen er, noen valper takler det helt fint mens andre fort blir utrygge. Vil bare gjøre dere obs på det, i tilfelle dere ikke har tenkt på det 🙂 Hilsen hundeeier

      1. Hei! Dette har vi selvfølgelig tenkt på 🙂 Men snakket med oppdretter og det er ingen problem 🙂

    5. Lurte på om du kunnne svare på noe ang. The Well.
      Synes det så veldig fint ut der, men ble lit skeptisk når det sto at badetøy var valgfritt.
      Er de fleste der med rumpa bar? Gjør litt med stemningen på date det føler jeg:) Hihi

      1. Hei! 🙂 Veldig fint, love it! Nei, de fleste har badetøy 🙂 Ytterst få har gått uten de to gangene vi har vært der 🙂 Hehehe, men skjønner hva du mener. Er litt sånn.. I don’t want to see that on my date 😀 Kniis

    6. Flytter dere rett inn i den nye leiligheten når dere kommer tilbake fra fjellet? Gleder meg til å se bilder fra leiligheten og av valpen 🙂

    7. Hei Lene!
      Masse lykke til med kvalpen, dykk har mykje å glede dokke til:) ville berre tipse om at der er lurt å investere i dekken om dykk ikkje alt har gjort det, ettersom at dykk reiser rett på fjellet og at det då kan vere kaldt. Den mjuke kvalpepelsen gir begrensa med varme.

      Ellers så har eg virkelig fått sansen for bloggen din igjen, var ei periode der kvaliteten var så som så men no er den mykje meir inspirerande:)

      Ha en fin dag!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg