Uke 5

HALLÅÅ mandag ♥ Her regner og snør det om hverandre, og da er det ekstra godt å jobbe innendørs! Fikk startet uken med treningsøkt, og har nå gjennomført 4 uker med treningsprogram, super gøy! Tenker vi tar og kjører opp mandagsspalten litt, med litt mer spennende ting, yay!

Ukens koseøyeblikk :
Søndagsdate med Henriette, Noah, Egil og Gard på Joe & The Juice. Bare møtes for å snakke, drikke shake, spise lunsj, kose med Noahgull. Sånt setter man pris på!

Ukens høydepunkt :
Femmila i Holmenkollen med Renatemin, SÅ gøy! Elsker å være ute, snø, liv og røre, ski, afterski, love it! Da er Orviken i sitt rette element. Gøy og gjøre noe litt annerledes på en lørdag også.

Skjermbilde 2016-02-08 kl. 12.45.11Skjermbilde 2016-02-08 kl. 12.45.03Ukens latterkrampe :
De var det mange av forrige uke, ler jo konstant! Men når jeg og Espen switchet ansikt på faceswap appen ble det mye latter! Ler enda når jeg tenker på det. Jeg og Gard gjorde det samme, ooog jeg og Helen! Like morsomt hver gang.

Ukens samtale :
Åh, tror ikke det går an å velge en spesiell en her. Har så mange gode ila en uke! Men min bestis Helen var her på fredagskvelden, vi laget mat og koste oss, og fikk chattet om både det ene og det andre. Ikke mye som slår en god samtale med en god venninne, det setter jeg så utrolig stor pris på ♥

Ukens middagskos :
Middagkos hver eneste dag! Men på torsdag var jeg og Gard på Champagneria på Frogner sammen med vårt gode vennepar Alex og Kristina. Supert selskap, og fantastisk tapas! Så hadde vi det utrolig hyggelig igår når vi hadde mammaen til Gard, Kari og kjæresten hennes på middag. Jeg lagde indisk kyllingsuppe! Mmm, suppekos på en søndag er hygge ♥

Ukens tanke :
Åh hjelpes, vanskelig å velge her også jo! Har jo ekstremt mange tanker om både det ene og det andre. Leiligheten for det meste, og alt som skal på plass. Men jeg tror faktisk hundenavn ligger øverst! Tenker og tenker, leter og leter. Har så mange fine på listen, men klarer IKKE å bestemme oss! Vi vil ha noe som ikke er så vanlig, som ingen andre har og som bare er så FINT at folk bare ??? Hehehee, neida. (Joda..) Så vi leter og tenker hele tiden. Nå har vi 11 dager på oss, klokka tikker!

Ukens tåre :
Jeg gråter svært sjeldent! Da skal jeg være lei meg eller veeeeeldig frustert. Men jeg blir jo ofte veldig rørt! Ser på Game Of Thrones, og har kommet til siste sesong nå (GRIIN) og 10 episode av sesong 4 fikk meg til å få tårer i øynene. Var så mye som skjedde, og ene hovedpersonen mistet hun han elsket, og da blir jeg så veeldig rørt vettu! Og trist…

Ukens diskusjon :
Haha. Ja det er mange! HALLO, det blir jo sånn når man pusser opp. Selv om vi egentlig er enig, men så er vi litt uenig, så er jeg en kontrollfreak, også blir det diskusjon, hehehe. Siste vi hadde var ang slukene på badet. YEP, that’s right. De små tingene.. Hehe. Jeg ville at den ene sluken skulle være i hjørnet av dusjen, mens rørlegger hadde gjort noe helt annet, som ikke var synkront med den andre sluken som skal være under vasken, så da ble det skeivt! BAH. Og det mente Gard var fint, mens jeg er helt uenig……… Men faktisk så går det ikke an å ha den noe annet sted sa rørlegger, så.. Da får jeg bare finne meg i det 😀 Haha. Komisk! Vi ble ikke uvenner altså. Knis

Ukens beste kjæreste stund :
Hver kveld på sofaen! Vi koser oss SÅNN med Game Of Thrones, ligger på sofaen under pleddet, tenner stearinlys, drikker te, eller noe annet godt og bare ligger inntil! Beste i verden ♥ Trenger ikke mye mer da ass!

Ukens musikk :
The Lumineers – Ophelia, Rihanna – Never Ending. Hele albumet til Sia – This Is Acting ♥ Favoritter er Bird Set Free, Move Your Body, Unstoppable, House On Fire og Footprints. Highasakite – Who’ll Get It, The Chainsmokers – Don’t Let Me Down.

Ukens antrekk :
Skjermbilde 2016-02-08 kl. 12.44.07Skjermbilde 2016-02-08 kl. 12.44.24Skjermbilde 2016-02-08 kl. 12.44.52Skjermbilde 2016-02-08 kl. 12.44.33Ukens “NÅ DØDE JEG LITT” (hehe…) :
Valpene begynner å bli store!! 6 uker nå, snart 7! Og snart får vi hente henne. Altså, jeg kan ikke forklare hvor mye vi gleder oss til å holde lille basse for første gang. ER DE SÅ SØTE??? Ute å leker seg i buret sitt de da vettu, lurer på hvilken av alle 6 som er vår!
RIO_KIKKI_VALPER 05.02.2016  hyttebilder 024Ønsker dere en fin uke! Og kom gjerne med andre forslag til hva jeg kan ha med i mandagsspalten, vil gjerne gjøre litt forskjellig fra gang til gang!

LOVE

35 kommentarer
    1. Må du skrive så utrolig muntlig og barnslig? Skulle tro du var 14 år når man leser innleggene dine. “Er de så søte de da” , “hehe vettu”, “trenger ikke mer da jeg assss”…

        1. Det er Lene sin blogg, og hun kan skrive akkurat slik hun vil! Irriterer det deg kan du vel la være å klikke deg inn? Dersom du ikke har noe pent å si kan du heller holde tett.

          Ha en nyyydelig dag, Lene! <3 Klem

    2. Du er herlig!❤️ Tusen takk for smittende mandagssolskinn til tross for regn og sludd ute. Ser at mange kommenterer at du er så blid og positiv – det beste er at du er ENDA mer genuin og raus i det virkelige livet. Får like stort girl-crush hver gang vi møtes gjennom vår felles venninne G. Digger deg. Du inspirerer.⭐️ Tror mye av hemmeligheten ligger i at du er så sosial, og at du bruker så mye tid sammen med, og på, andre. Delte opplevelser, latterkramper, det å gi og å få omsorg, familietid, vennetreff, klemmer og hverdagsheng – det er disse øyeblikkene som er selve livet. Tror jeg. Håper uken din fortsetter i samme flytsone. Kick-ass og nyt!

      1. TAKK Hege 🙂 Du er jo bare så herlig <3 Og takk det samme!! Hehe, skjønning altså! 🙂 Så mange fine ord! Og jeg er helt enig med deg, venner, familie og opplevelser, hva skulle man gjort uten? <3 Håper vi møtes snart Hegemor, du er en ordentlig fining <3 STOOOR klem!

    3. Lest bloggen i mange år . Kommenterer av og til. Burde skjerpet meg. Uansett.. jeg fikk hund i sommer og var veldig opptatt av å finne et lite brukt navn. Det er en hann og endte på Cliff. Velger å tro at det ikke er så vanlig. Om det var en jente så skulle det mulig bli Ellie. Elsker det. Vanskelig valg.

      1. Hei! Så fint navn 🙂 Er mange fine da, men vanskelig å lande på ett 😀 Vi får se hva det blir 😀

    4. Vakre Lene. Elsker det 1 antrekks bilde ditt. ❤️Hvor er jeansen i fra? Jeg liker veldig godt hunde navn som ikke er er så vanlige. Mine favoritter til tipse: Nora, Ella, Ine. I går kveld fikk jeg vite at vår valp ble født. Det blir 8 lange uker å vente.

      1. Takk snille deg! Fra Envii 🙂 Jaaa, det var fine navn <3 ÅÅ grattis! Men ja, lenge å venteeee!!! Men såå verdt det 🙂

    5. Du er bare herlig❤️ Jeg lurer også på hvor de blå skoene i det første antrekksbilde er fra?
      Ha en nyyyydelig kveld

    6. Haha… den kommentaren om at du skriver som om du er 14 *gjemmer meg bak hendene og ler litt-emoji*.. Noen blir liksom aldri fornøyd, haha! Håper du har en suuuper mandagskveld, fine deg! Jeg synes du skriver gøyalt og morsomt, noe som sprer glede! Hurraaa 😀

    7. Hei fine Lene, super glad på dine vegne både med leilighet og hund! Lurte på hvor du ser Games of Thrones? Jeg elsker det showet, men finner ingen steder å se der desverre… Setter stooor pris på svar, ha en fin mandagskveld videre❤️

    8. Hei! Vi skal hente lille gulljenta vår, en irsk setter valp, nå til helgen! Sånn i forhold til navn så tenkte vi mye det samme som dere, ville ha et navn som var spesielt og så fint at folk nesten ble sjalu for det var så bra… 😛 “The final four” ble: Era, Vilja, Tinde og Vega. Vi valgte så hvilket navn som passet henne da vi var på besøk hos oppdretter!
      Syntes også Alva og Pia er nydelig <3
      Lykke til med valpetida! Det blir veldig spennende å følge med på bloggen din framover ettersom vi får valp samtidig 🙂

      1. Hei! ÅÅÅ så kos 🙂 Gratulerer!! Spennende 🙂 Så fine navn <3 Alva er en fav hos meg 🙂 Men aner ikke hva vi ender opp på, enda.. Tror vi vet det når vi ser henne 🙂 Hehe.. Lykke til med valpen <3 KOS dere! Klemmer

    9. Hei kjære Lene 🙂
      Meg og kjæresten tenker på å skaffe oss hund til sommeren for aller første gang 😀 Lurte på om du kanskje kunne skrive et innlegg om prosessen? Hva dere har kjøpt inn på forhånd, hva som må planlegges osv.
      Gleder meg til å følge den søte valpen deres 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg