Uke 4

Mandag og mandagsspalten ♥ Elsker å gi en oppdatering på uken som har vært, men kjenner at jeg snart må begynne å ha litt andre punkter i mandagsspalten, før den blir kjedelig, get me? Så fyr løs om dere har noen punkt som dere synes kunne vært artig og interessant å lese om, jeg er nemlig litt lite kreativ kjenner jeg. Men skal love å tenke på dette til neste mandag, og forhåpentligvis kan jeg få noen tips fra dere på veien, jeg vil jo at dere skal være fornøyde ♥

Ukens musikk :
Dere må, må, MÅ høre Sia sitt nye album This Is Acting. Er så bra. Tror Sia må være en av mine favorittartister, helt fantastisk er hun. Bird Set Free og Unstoppable er mine favoritter på albumet! Morten – Beautiful Heartbeat Avicii Remix. Tiesto – The Right Song.

Ukens kjøp :
En enkel og minimalistisk beige singlet fra H&M, og den blå mønstrede lange skjorten som er dødskul til lyse jeans og pumps, samt jeansen og den blå genseren som er superdigg på! Og ikke minst, min favoritt dry shampoo : Nemlig Batiste Dry Shampoo, den i lilla. Lukter godt, gir volume og håret blir ikke grått av det!
OLYMPUS DIGITAL CAMERAUkens kontroll freak :
Yes, det er vel meg det da! Haha.. Liker å ha full og god kontroll på alt som skjer oppe i leiligheten, lager lister, og passer på at alt er i rute ift hva vi må bestille inn, hva vi må ha til når osv. Listene går jeg gjennom hver eneste dag, for å sjekke at alt er under kontroll. Prøver og ikke plage Gard for mye (han er jo mye på jobb, så jeg tar de fleste oppgavene så han skal slippe,) oooog sørger for at alt er på stell. Jeg er jo heldig som driver mitt eget firma, og kan styre dagene litt som jeg vil. Han fikser de handy tingene etter jobb, material, folk inn her og der, innkjøp av diverse ting og tang som arbeiderene må ha..

Forrige uke fikk jeg tegnet ferdig og bestilt kjøkken, samt bestilt inn marmorflisene som vi skal kle kjøkkenøya vår med. I tillegg er fliser til gulv i gangen og til badet bestilt inn, og kraner, dusj etc til bad og kjøkken bestilt. Fikk også bestilt sofa og en pult til Gard sitt “spillrom” hehe, jaada han skal få seg et eget som han ♥ Effektiv uke forrige uke merker jeg, vi fikk jaggu meg bestilt inn takrosetter og lister til stue og gang også, i tillegg til frittstående badekar til badet. Vi har fikset både elektriker og rørlegger som begynner å gjøre alt i dag. Vi skal nemlig bytte ut alle rør samt skifte ut alt det elektriske, er jo en ganske gammel bygård, så godt å få det helt nytt! Og merkelig nok får jeg tid til å gjøre jobb også i tillegg! Målet er å få alt på plass før lille valpen kommer om 18 dager, for da er det hunden som gjelder.

Ukens høydepunkt :
Mange! Fredagskveld med Maria og Erik. Vi spiste på Mr.Bay før vi dro på Latter. Lørdag var vi på besøk hos de sammen med Henriette, Egil og andre venner, koste oss med drinker og skravling. MEN! Gjett om dette var høydepunktet som toppet alle tårekanalene hos meg forrige uke, hehe. Vi får bilde av valpene hver uke, og nå har de blitt SÅ store, seeee så skjønne de er! Åå, smelter et Lene-hjerte ♥ Vet dere hva jeg gleder meg til? Å lage lille valpen sin første videoblogg til dere! rio --kikki +++++++27.01.16 037Små gull disse her ♥

Ukens antrekk :
Skjermbilde 2016-02-01 kl. 11.42.47
Bukse Tiger of Sweden – Jakke Ravn – Sko Lene Orvik limited edition – her. (Egenreklame)
Skjermbilde 2016-02-01 kl. 11.42.55
Jakke Bik Bok – Jeans Envii – Veske Louis Vuitton – Sko Zara


Yes, det var det jeg hadde for denne gang, hehe.. Nå skal jeg i møte nummer to med en veldig spennende samarbeidspartner som jeg skal bli ambassadør for! Gleder meg til å fortelle mer ♥ Vi seeeeees!

53 kommentarer
    1. Hei Lene! Gleder meg til å se den ferdige leiligheten! Jeg har ett spørsmål: jobber du fortsatt der du fikk jobb i høst?

    2. Hei Lene 🙂 Hva med å ha ukens utvikling i leiligheten som eget punkt? Ihvertfall hvis du ønsker å dele hva som skjer underveis i oppussingen, så er det sikkert mange interiørinteresserte lesere som klør i hendene av nysgjerrighet 🙂 I tillegg kan det være fint med noe sånn som ‘denne uken lærte jeg’ men at det alltid må være en positiv ting 🙂 Kjente meg så veldig igjen i bloggposten din om det å være bekymret for alt og alle alltid, så jeg tenker det er viktig å se tilbake og fokusere på de positive tingene som skjer, så kanskje man gradvis klarer å senke skuldrene 🙂 Ellers takk for en fin blogg 🙂

      1. Ja, det kan jeg alltids gjøre 🙂 Men akkurat nå ser det ikke ut der, men etterhvert når det begynner å ta form kan jeg seff vise dere utviklingen 🙂 Takk for tips til ting å ha med i mandagsspalten <3 Klem

    3. Ja, jeg synes det er bra å endre litt på spørsmålene fra uke til uke. Ukens tanke for eksempel? Trenger ikke være politisk korrekt slik at det følger nyhetene hver uke, men artige tanker du har? Kanskje det kan være til hjelp mot målet ditt om å vise mer av hvem du er? 🙂 Jeg synes også det er fint at du klarer å begrense deg i ukens høydepunkt. Det begynner å bli en del bloggere som bruker dette punktet til å bare oppsummere hva de har gjort hver dag, og da blir poenget litt borte(selv om jeg skjønner at de bare vil vise at alle rundt dem betyr like mye).

    4. Hva skjedde med den jobben du hadde for det selskapet du ble ansatt i? Der du var manager ett eller anna:) Gleder meg til å se bilde av nye leiligheten!

    5. Hva med ukens kompliment, både gitt og fått,?
      Ukens flause?
      Ukens tåre, hva fikk deg til å bli rørt/gråte?
      Ukens dype(fortell noe dypt/rørende)?
      Ukens disputt(noe du har diskutert/kranglet om)?
      Ukens mest romantiske?

      Håper noen av disse var til inspirasjon:)

    6. Kan du ikke vise oss litt mer av alt du gjør i forhold til leiligheten? Typ hvordan kjøkken du har bestilt, fliser osv 🙂 Blir gøy å se resultatet!

    7. Hva skjedde med jobben din som markedsdirektør? 🙂 Væær så snill og svar oss, vet vi er mange som lurer, hehe :))
      En god dag til deg!

      1. Hehe ja, idag var det virkelig mange som lurte 😀 😀 😀 Komisk 🙂 Men nå har jeg svart Helle her 🙂 Skal få skrevet det i et innlegg, slik alle får det med seg 😀

    8. Hei!

      Jeg lurer på om du tenkte noe på adopsjon av hund da du tok avgjørelsen av å skaffe deg en? Vet det sikkert er slitsomt med kommentarer i hytt og pine som forteller deg hva du burde og ikke burde gjøre, men jeg bare lurte på om du hadde tenkt gjennom det i det hele tatt? Det er sååå mange hunder der ute som trenger nye hjem, så det hadde kanskje vært lurt å tenke seg om noen ganger før man kjøper valp fra oppdretter…

      1. Hei Ida 🙂 Uff, ja det er jeg klar over, og jeg skulle gjerne gitt alle et hjem jeg <3 Men jeg må ærlig innrømme at vi ikke har vurdert det, noe som er litt trist.. Jeg har lenge ønsket en Toller rase pga vi hadde en da jeg var yngre, den døde av kreft bare to år gammel, og siden så har jeg ønsket meg en. Og det er grunnen til at vi nettopp skaffet oss en sånn. Men jeg vet at det er mange søte små som fortjener et trygt og godt hjem 🙂 Kanskje en gang i fremtiden kan vi skaffe oss en sånn, så blir de to sammen <3 Klem

    9. Kjenner jeg gleder meg skikkelig til å følge med på bloggen din når dere får valpen i hus 🙂 Har en liten Toller valp selv (snart 4 mnd) så det blir veldig gøy å følge med<3 Av ren nysgjerrighet; er det slik at du har gått tilbake til å blogge på fulltid igjen? Eller jobber du fremdeles i The Moon i tillegg?

      1. ÅÅÅ så kjekt og høre! Gleder meg til å vise frem 🙂 Jeg blogger/driver med mitt eget AS på fulltid nå ja 🙂

    10. Hei Lene! Kan du ikke begynne med et spm som sier noe om ukens tabbe/flause? Det hender jo at det skjer noen av dem også. 🙂 Har du sluttet å jobbe i the Moon?

      1. Hei! Ser det er mange som lurer på dette! Jeg trakk meg ut rett før jul da det rett og slett ikke var nok og gjøre for meg der enda. Derfor ville jeg fokusere på mitt eget AS 🙂 Er i loopen hos de og gjør jobber for de når det trengs, så får vi se hva jeg gjør etterhvert 🙂 Klem

    11. Spennende tider for deg søta! Effektiviteta sjøøøl! Ble det Drømmekjøkkenet eller sjekka du ut min anbefaling, Svane Kjøkken? *spent på å seee*
      God klem!!

      1. Hehe jaaa 🙂 Jeg sjekket ut Svane! Herligheeeeeet så mye fint 🙂 Det ble ingen av de faktisk, for vi har spesial bestilt benkeplate og platene i kjøkkenøya, så vi trengte egentlig bare “skroget” om du skjønner? Og da var Kvik den billigste løsningen. Og deres Zenti modell som er helt råååå <3 Klem

    12. Hei på deg Lene 🙂

      Først og fremst må jeg si at jeg legger svært sjeldent igjen kommentarer på blogger, men bloggen din gjør noe med meg! Jeg bare elsker positiviteten din!!! Det ligger liksom energi i teksten din!! 😀 Fantastisk!!!
      Har lenge tenkt litt på at det hadde vært interessant å vite hvordan du setter sammen antrekk! Synes du har en så fantstisk fin stil !! Helt forelsket, og jeg elsker måten du setter sammen klær.

      Stor klem fra meg !! 😀

      1. Det blir bestemt denne eller neste uke, det er oppdretteren som bestemmer det 🙂 Blir spennende <3

    13. Enig med andre her som skriver at din ukesoppsummering er mer konkret enn andre bloggere som bruker den som en helt generell oppsummering av alt vi har lest før. Fortsett med å skrive ting her som du kanskje ikke har rukket å nevne på bloggen ila. uken 😀 Tips: ukens gullkorn, ukens latterkrampe, ukens nyoppdagete instagramkonto, ukens cravings, ukens gode gjerning, ukens irritasjonsmoment, ukens bekymring, ukens nye opplevelse, ukens beste kjærestestund, ukens beste samtale… listen er lang 😀 likte også godt det punktet du har hatt tidligere med ukens egentid!

      1. Hei!! ÅÅÅÅ, her var det mange gode! YAY, inspooooo <3 Takk takk takk 🙂 Snille deg! Gleder meg til mandag 😀 😀

    14. Hei skjønne Lene!

      Du, den blå genseren fra Envii er jo bare helt nydelig. Jeg ser den er litt stor til deg. Er det fordi du har kjøpt den stor eller er den oversized? Hvilken størrelse har du?

      Fortsatt fin dag:)

    15. Hei
      Jeg ser du nevner aldri den andre jobben du begynte i før jul, har du sluttet i TheMoon? Kunne du skrevet ett innelegg om de prosjektene du driver med fortiden, hvilke typer jobber du har nå? 🙂

    16. Hei dine deg! Jeg lurte bare på angående den pelsjakken fra Bikbok, er det er gammel kolleksjon, siden jeg ikke kan finne den på nettsiden deres?..:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg