Uke 3

God morgen mine fineste lesere ♥ Har dere det fint? Tenk at jeg ikke fikk oppdatert dere i går, er så lei meg for det. Det gikk litt i ett fra vi stod opp, frokost, og deretter rett på flyplassen i 12 tiden, flyet ble selvfølgelig opp mot 2,5 time forsinket, og når vi endelig kom hjem i 7 tiden, dro jeg og Henriette direkte til den NYE LEILIGHETEN vår!! Vi tok over den på fredag! Og jeg har gledet meg sånn til å komme hjem for å se, vi har hatt arbeidere der hele helgen som har revet både bad, vegger og tak. De har vært så effektive og der var helt latterlig gøy å se alle rom på nytt, uten møbler, det er så stort der at jeg begynner å bekymre meg for hvor husredd jeg kommer til å bli når jeg er hjemme alene, hehe.. Neida ♥ (Jo….) Men FY så bra dette blir! Gleder meg til å vise dere. Nå er det jo bare fullstendig kaos, men skal få tatt bilder ila uka uansett. Jeg har blitt syk også, så når vi kom hjem i går laget Gard middag til oss mens jeg lå med dynen på sofaen, hehe. Deilig! Ble en halv episode med Game Of Thrones før vi styrtet i seng allerede klokken 22. Helt ferdig jeg da! Skulle jo starte uken med trening idag og alt…… Sånn er det av og til, får bare stappe i meg tran, drikke grønn te med sitron, ta vitaminer og bli fort frisk! Håper dere har hatt en fin helg??


Ble mye skravling dette, burde heller lage en videoblogg, hehe.. Her kommer mandags spalten med en oppdatering fra forrige uke!

Ukens høydepunkt :
Jenteturen til København med Henriette, Maria og Lisa. Vi dro på torsdag og hadde en superherlig helg med god mat, drikke, shopping, latter og sprell. Fineste gjengen å dra på tur med ♥ København er supert, og vi trivdes så godt der. Skal lage et lite innlegg med noen anbefalinger til dere etterhvert.
12607091_10156970945205355_1675630308_nUkens kjøp :
Det ble litt shopping i fine København altså, er så mye fine butikker der! Blir helt gal jeg, hehe. Skal vise dere alt etterhvert, når jeg får pakket ut av kofferten (det eeer så ork det, enig??) Jeg må si at jeg er superduper fornøyd med den nye lyse blå jakken min, helt forelsket! Den blir så fin til våren med lyse jeans og beige pumps til ♥
OLYMPUS DIGITAL CAMERAP1255309Ukens antrekk :
Har tatt mange antrekksbilder denne uken, men ikke kommet så langt at jeg har fått vist de til dere enda. Her kommer noen smakebiter!
P1225261OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERASkjermbilde 2016-01-25 kl. 09.46.32
Ukens musikk :
Har faktisk ikke addet noen nye sanger til playlisten min denne uken, men har begynt å høre på en spilleliste som heter TRENING, av Digster Norge. Den er så bra, og man blir super giret når man skal trene! ♥ Anbefales!

Ukens måltider :
Vi spiste altså så mye godt i Køben! Så fornøyd med maten der. Nå fikk ikke jeg tatt så veldig mange bilder av maten, tok meg litt “fri” i helgen, rett og slett. Men maten på Sticks’n Sushi på fredagen var helt himmelsk, samme med lunsjen på Café Norden, beste Caesar salaten jeg har spist i mitt liv. Middagen på Llama var supergod og lunsjen på Mad & Kaffe. Mer om dette i København guiden min som kommer etterhvert!
Skjermbilde 2016-01-25 kl. 10.05.39Mm, ikke mye som slår god mat, hæ? NAM!


Nå skal jeg komme meg opp i leiligheten, får nemlig en peis-mann på befaring til den nye peisen vi skal ha, den er så nydelig! Burde vel egentlig holdt sengen men……. Det har jeg ikke tid til! Hehe… Ønsker dere en super start på uken ♥ LOVE herfra til månen!

24 kommentarer
    1. Goood bedring 🙂 Og kos deg med leilighetsoppussing! Men har du sluttet i jobben din? Virker ikke som du er der lengre?

      1. Veldig <3 Jeg har trekt meg ut derfra, det var for lite for meg å gjøre nå 🙂 Men er i loopen så ser vi hva som skjer <3 Klem

    2. Fine Lene! Kan du være så snill å si hvor den hvite kjolen med høy hals er fra? Den var så fiiin! Er det mulig å få tak i den lenger?

      1. Jeg jobber jo! Hver eneste dag 🙂 Står opp tidlig og jobber, gjør ærender innimellom når jeg har tid, og jobber på ettermiddag kveld igjen 🙂 Nå jobber jeg med eget AS og bloggen, så da kan jeg styre dagene mine selv <3

    3. Hei, jeg MÅ bare kommentere på det med å være husredd fordi det var jeg så inmarri før, men så gikk det bare gradvis over og nå er jeg så totalt ikke husredd. Man må prøve å bryte det ned og se etter hva det er man egentlig er urolig for. For man HAR jo ingenting å frykte sånn i realiteten. Det der kommer du sikkert til å komme over.

      1. Hehe, ååå? Ja, jeg vet.. Jeg er mest redd for at noen skal bryte seg inn jeg 😀 😀 Men skal få oss alarmsystem nå så da roer jeg meg vel ned 😀 <3 Takk likevel 🙂

        1. En venninne av meg har trygghetsalarm, den har hun på nattbordet når samboeren er på reise/jobb. De har også alarm:) Kanskje det kan være en ide for deg også? Slik at du føler deg trygg? 🙂

    4. Du har så kul stil! 😀 Hvor er den fantastiske burgunderrøde lua fra? Nydelig! Kanskje jeg må prøve å strikke en selv…

    5. Du er så fin! Hvor har du kjøpt den nye pelsjakken din? Og hvor er den mørke svarte/ blå pelsjakken din fra på et av outfitbildene dine?

    6. Godeste Lene! Gleder meg sånn til å få se mer av leilighetsprosjektet deres, er så gøy med interiør og innredning 😀 Den hvite kjolen fra Ganni, vet du om man får kjøpt den på nett? Har du evt en link til den ? Den er så utrolig fin og klassisk <3 :-))
      Ønsker deg good bedring, og håper du får en fiin uke! KLEM!

      1. Så kjekt 🙂 Gleder meg til å vise! 🙂 Det aner jeg ikke, kjøpte den selv i butikk! Tenker den må finner i butikk på nett et sted? 🙂 Stor klem og fin uke til deg og <3 Klem

    7. Hei Lene <3
      Jeg syns du sminker deg utrolig fint, lurer på om jeg kan få vite hvilken foundation, rouge og evt solpudder du bruker? Og fargen :)) håpe du svare! Klem fra Line

      1. Hei, tusen takk 🙂 Jeg bruker litt forskjellig. Men foundation fra DKMC, eller Sensai, en peachfarget blush fra mac, og solpudder fra mac eller fra Trystal Mineral (Hexa.no) <3 Klem

    8. Herlighet jeg bare digger deg! Når jeg leser alt du skriver så hører jeg liksom for meg den positive og muntre stemmen din! Sitter bare å smiler jeg hihi
      Gleder meg utrolig mye til å se bilder fra den nye leiligheten! Elsker virkelig å følge med på andres oppussing!

      God bedring til deg <3

    9. Hei Lene! Gleder meg til å følge med på prosjektet deres, kult dere gjør ting litt annerledes i denne leiligheten i forhold til den forje 🙂 Lykke til på veien, ingenting er mer moro enn å pusse opp og innrede. Vi flyttet i hus i fjor, og jeg var som du litt husredd. Det smeller i tak og vegger når det er kaldt også. Skikkelig ekkelt.. anywho, vi installerte alarm noe som er veldig bra og kan kontrollere den fra mobilen sånn at man kan skru den på i en etg,/rom osv. når man er inne. En annen ting som funker veldig bra er å ha en sånn “lydmaskin” som lager bølgelyd/dyrelyd osv og ha den på et fast sted, på den måten kan du få en trygg bakgrunnslyd som lett kan overdøves av TV/musikk, men det vil aldri bli stille slik at du lurer på hva rare lyder er 🙂 Funket veldig bra hos oss!!

    10. Føler det er viktig å skryte litt av andre. Og jeg må bare si at du virker som et fantastisk og godhjertet menneske. Har lest bloggen din i flere år, og du inspirerer noe til de grader. Selv studerer jeg markedsføring og ønsker meg en jobb som selvstendig næringsdrivende med eget AS. Du er virkelig god på det du gjør, og fortjener å høre det! Klem!

    11. Jeg har også vært husredd, men vi har fått alarm.. Samme som Liss over her snakket om. Kan slå av og på på telefonen. Og man kan sette den på dørene, så hvis noen skulle bryte seg inn går alarmen! Man føler seg så mye tryggere. Etter vi fikk hund også føler jeg meg også tryggere, til tross for at det er en liten yorkie som ikke akkurat er noe vaktbikkje! Haha.
      Gleder meg såå til å følge med på oppussingen 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg